Ang. scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. april 2010

MetteMTH

Hej. jeg skal scannes på tordag. Der er jeg 19+1 henne, men vil lige hører.. Kan man egentlig godt se kønnet der?Altså 100%?

Mvh. Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Mette88 skriver:

Hej. jeg skal scannes på tordag. Der er jeg 19+1 henne, men vil lige hører.. Kan man egentlig godt se kønnet der?Altså 100%?

Mvh. Mette

Man plejer at sige, at man som udgangspunkt kan se kønnet med 100% sikkerhed fra uge 17+0.

Da jeg blev scannet hos scanningsjordemoderen i Silkeborg i uge 17+5 blev jeg garanteret at det var en lille pige, der lå i maven. Senere til MD-scanningen og 3D-scanningen blev jeg endnu engang bekræftet i at det er en pige.

Anmeld

4. april 2010

L-Mortil3

Såfremt bebsen ligger ordentlig så kan du sagtens De siger, som der nævnes ovenover at i uge 17+0 og frem kan man sige det med 100% sikkerhed

Jeg fik kønnet at vide til MD (mener jeg var 19+4) og det passede meget godt

Anmeld

4. april 2010

MetteMTH

Okay.. Kan næsten ikke vente Glæder mig så meget. Blev også scannet den 13 marts, men der var jeg 15-16 uger henne. Min mor var med til denne scanning og hun sagde at hun ikke så en tissemand, men man kunne da ikke allerede se det der?

Anmeld

4. april 2010

Mette88 skriver:

Mvh. Mette

Ja, de kan godt sige det, hvis baby ligger ordentligt.. Jeg fik kun 75% chance for pige..hehe.. Det kan man jo ik bruge til så meget.. Der er jo 50% for hver!!  Men fik så senere bekræftet til 3D at det er en lille pige der ligger og venter!

God fornøjelse med at  se  vidundret!

Stine 35+4

Anmeld

4. april 2010

MetteMTH

Tilmeldt skriver:

Ja, de kan godt sige det, hvis baby ligger ordentligt.. Jeg fik kun 75% chance for pige..hehe.. Det kan man jo ik bruge til så meget.. Der er jo 50% for hver!!  Men fik så senere bekræftet til 3D at det er en lille pige der ligger og venter!

God fornøjelse med at  se  vidundret!

Stine 35+4

oay. Blev også scannet da jeg var 15-16 uger henne. Min mor var med der og hun sagde a hun ikke kunne se en tissemand, kunne man godt se det, når jeg ikke var længere henne?

Anmeld

4. april 2010

Mette88 skriver:

oay. Blev også scannet da jeg var 15-16 uger henne. Min mor var med der og hun sagde a hun ikke kunne se en tissemand, kunne man godt se det, når jeg ikke var længere henne?

Ja, altså, de siger at man kan se tissemænd før tissekoner!!    Hvis du fårståe hvad jeg mener!?  Det er 'nemmere' at opdage en tap, end 'ingenting'!hehe...

Anmeld

4. april 2010

MetteMTH

Tilmeldt skriver:

Ja, altså, de siger at man kan se tissemænd før tissekoner!!   Hvis du fårståe hvad jeg mener!?  Det er 'nemmere' at opdage en tap, end 'ingenting'!hehe...

Ja lige præcis.. Fordi hun scannede mig nemlig sådan, at man´kom under rumpen på den bette. Men altå den kan jo også gemme sig. Men alts tænk hvis vi får en lille pige..

Anmeld

4. april 2010

myprincess

Ja hvis den lille ligger rigtigt.

Jeg bestille tid til kønsscanning når jeg er 16+0

Anmeld

4. april 2010

myprincess

Ja hvis den lille ligger rigtigt.

Jeg bestille tid til kønsscanning når jeg er 16+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.