Vi fandt hinanden igen, og jeg fandt lysten!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

671 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. april 2010

Anonym trådstarter

Åhhh hvor har det bare været en helt fantastisk aften/nat/dag!

Igår fik vi guldklumpen passet ude, og så to vi en spontan bytur sammen med vennerne, og det var bare så hyggeligt! Hele aftenen grinte vi og sang.

På vej hjemad kl 4 ca, gik vi hånd i hånd selv og snakkede om os, vores liv og bare alting, vi stoppede pludseligt op og stod bare og kyssede, og for første gang siden jeg fødte, havde jeg bare følelsen af at jeg bare måtte have ham, så jeg tog ham med om bag et bibliotek, og tro det eller lad være, det var bare så romantisk!

bagefter lå vi bare og kyssede hinanden, og det kildede i hele min krop!

Hele dagen idag har vi gået og smilt stille til hinanden, han har gået og nusset mig, og kysset mig, vi har endelig fundet tilbage til det skøre forelskede par vi var førhen! Hvor er det vidunderligt!! Jeg var nervøs for det aldrig ville komme tilbage dertil, men alt i aftes var bare perfekt!

Måtte bare ud med det, hvor er jeg bare LYKKELIG!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2010

Slettet

Dejligt!

Rigtig godt for jer!

Anmeld

4. april 2010

Trolde_mor

Ej hvor er det bare et dejligt indlæg og hvor er det bare dejligt for jer

Anmeld

4. april 2010

Anonym trådstarter

Det er super fantastisk at være der igen!

Anmeld

4. april 2010

Pige2009

Hvor er det bare dejligt at høre, nogen der befinder sig på forelskelsens tinder

K.h. Linda

Anmeld

4. april 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Hvor er det bare dejligt at høre, nogen der befinder sig på forelskelsens tinder

K.h. Linda

Må indrømme at jeg slet ikke var klar over at en enkelt aften ude, kunne gøre så meget, gud hvor fantastisk!

Føler mig jo helt nyforelsket!

Anmeld

4. april 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Må indrømme at jeg slet ikke var klar over at en enkelt aften ude, kunne gøre så meget, gud hvor fantastisk!

Føler mig jo helt nyforelsket!

Det er skønt at høre, hvor lidt der i grunden skal til I må være så rigtige for hinanden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.