Snask?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.182 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. april 2010

grinny

Jeg har et spørgsmål angående noget hvidt "snask".
Og da jeg synes at dette er en god side hvor man kan spørge om alt uden folk synes man er ulækkert eller noget andet, ja så vil jeg spørge jer.

Jeg har læst noget om, at man efter ÆL kan få noget hvidt udflåd og det betyder så at der har været ÆL, er der nogen af jer der kender til det? For så vil jeg gerne vide mere.

- Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2010

Persille83

Kan da godt nikke genkende til det når jeg har ægløsning. Fik i nat mega våde trusser i form af det "snask" som du kalder det, og ikke mindst en masse jag i underlivet. Vidste med det samme at det var ægløsning. Tog et ÆLtest kl. 07.30 da jeg kom hjem fra job, og den viste også bragende positiv.

Anmeld

4. april 2010

grinny

Okay, men det underlige ved det er så at jeg ikke har ÆL, siger testen. Jeg får nemlig også de små jag og det har jeg gjort i 2 dage nu + udflåd, så det virker lidt underligt at testen er negativ.

Anmeld

4. april 2010

otlitrom

Ja, jeg har også øget udflåd ved ÆL. Jeg tror det er ganske normalt.

Anmeld

4. april 2010

otlitrom

grinny skriver:

Okay, men det underlige ved det er så at jeg ikke har ÆL, siger testen. Jeg får nemlig også de små jag og det har jeg gjort i 2 dage nu + udflåd, så det virker lidt underligt at testen er negativ.

Hvor mange dage har du testet for ÆL? testen viser vist positiv 12-48 timer før ÆL.. (Mener jeg) Og ellers er der måske optakt til noget...

Anmeld

4. april 2010

grinny

Jeg har testet hver anden dag i en uge nu, fordi jeg ikke helt forstod hvad er skete, men da det heller ikke er mere end en lille måned siden jeg stoppede på p-pillerne så kan kroppen jo godt opføre sig underligt.

Men jeg må bare vente og se hvad der sker

Anmeld

4. april 2010

otlitrom

Måske den renser ud..? Ej, det lyder lidt nasty Men den er måske ved at finde sin egen rytme igen..

Anmeld

4. april 2010

mamalicious

grinny skriver:

Jeg har et spørgsmål angående noget hvidt "snask".
Og da jeg synes at dette er en god side hvor man kan spørge om alt uden folk synes man er ulækkert eller noget andet, ja så vil jeg spørge jer.

Jeg har læst noget om, at man efter ÆL kan få noget hvidt udflåd og det betyder så at der har været ÆL, er der nogen af jer der kender til det? For så vil jeg gerne vide mere.

- Anja

Hmm... Kan ikke svarer her , uden at det bliver lidt ulækkert !!!

Jeg fik at vide , at udflåd i trussen er alm.

Men Det udflåd du udskiller ved ÆGL. skulle kunne - hvis du tager lidt imellem pegefinger og tommeltot, strækkes til en streng, så langt de 2 fingre kan række.

Når der ikke er ÆGL. kan det ikke !!!

Jeg undskylder de knap så lækre billeder på nethinden !!!!

Anmeld

4. april 2010

LouiseNielsen

Altså når jeg har ÆL så kan jeg kende det på mit udflåd...

Det bliver meget klistret og ligner faktisk æggehvide! Og føles egentlig  lige sådan....

Anmeld

4. april 2010

grinny

Det er fint nok med billederne, hehe.. Nogle ting kan kun forklares på en ulækker måde.

Mit det ligner faktisk også æggehvide, ved så ikke hvordan det føles, men det ser meget tykt ud (igen kommer de lidt klamme billeder frem)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.