Min 2. MMF kage aka. dåbskagen... max billede spam... :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2010

Banditten´s mor

WOW! Hvor er den flot!

Jeg må simpelhen prøve at lave kage med MMF (har lige fundet ud af hvad det er )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2010

Dot D

Tullen85 skriver:

Jamen jeg har brugt den her, har bare lavet dem firkante i stedet for runde og så 3 huller i stedet for 1... :-)

tak for det

Anmeld

4. april 2010

Kvindemin

Tullen85 skriver:

Sååå blev jeg færdig med min 2 mmf kage, som er Elias' dåbskage, er virkelig virkelig stolt :-) Synes den er blevet så fin. Den er bare alt alt alt for stor, så min mødregruppe kommer nok til at få det halve, men kunne ikke dy mig :-D

Du MÅ være min redning, den er SÅ flot, altså.. Skal lave min anden i aften, og jeg er ikke god til det. Hvordan for jeg den der mmf til at ligge flot og lige ovenpå, uden alle de der huller, hvordan undgår jeg grim bund og hvordanlægger man det over så der ikke bliver riller ??

Knus

Anmeld

4. april 2010

SHERO

Chritinap skriver:

Du MÅ være min redning, den er SÅ flot, altså.. Skal lave min anden i aften, og jeg er ikke god til det. Hvordan for jeg den der mmf til at ligge flot og lige ovenpå, uden alle de der huller, hvordan undgår jeg grim bund og hvordanlægger man det over så der ikke bliver riller ??

Knus

Jeg smurte kagen op af flere gange, altså et tyndt lag, og så på køl og så smurte jeg den op igen, så blev den helt glat og så er det let at ligge den oven på... Jeg havde lidt problemer med luftbobler, men der brugte jeg en knappenål til at punktere de.

Mh til bundende, så afkølende jeg dem helt og skær dem lige med en stor kniv, for at undgå riller i siden er det igen bare at smøre det godt op med smørcrem... Du kan lige se hvordan mine så ud efter de var smurt op, så er det faktisk bare lige til...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. april 2010

Susan1978

Jeg synes virkelig også den er flot. Du er dælme dygtig!!

Anmeld

4. april 2010

Slettet

Virkelig flot kage

Jeg har tit tænkt på om det overhovedet smager godt det der man laver div. ting på kagen med eller om man piller det af??

Anmeld

4. april 2010

propogberta

Hvor er den bare suuuuper flot...den ka jeg godt forstå du er stolt af

Anmeld

4. april 2010

MinWilliam

Hvor er den bare super flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.