Hjælp - jeg skal vælge 5 billeder fra mit photoshoot :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2010

NLME<3

uha det vil jeg gerne se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2010

Diana...

Tak for kikket og hvor er de bare super gode.

Jeg synes de alle sammen er super gode det svært at vælge men 1, 3, 8, 9 og 13 det var jeg slet ikke i tvivl om nr 13 det sådan lidt jeg ser dig med din guitar i hånden hi hi husker da du spilled for lucas der var han da helt væk og fandt da helt sikkert sit livs kærlighed der ha ha

Anmeld

4. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Diana... skriver:

Tak for kikket og hvor er de bare super gode.

Jeg synes de alle sammen er super gode det svært at vælge men 1, 3, 8, 9 og 13 det var jeg slet ikke i tvivl om nr 13 det sådan lidt jeg ser dig med din guitar i hånden hi hi husker da du spilled for lucas der var han da helt væk og fandt da helt sikkert sit livs kærlighed der ha ha

Tusind tak for hjælpen og de pæne ord Det var det eneste billede jeg selv insisterede på - måtte bare have et med min første "baby"

Og ja - lyd og musik plejer at virke helt fortryllende på små børn, så det var lidt et billigt trick Han er simpelthen en charmetrold, din lille mand!!!

Knus

Anmeld

4. april 2010

Diana...

Rosa skriver:

Tusind tak for hjælpen og de pæne ord Det var det eneste billede jeg selv insisterede på - måtte bare have et med min første "baby"

Og ja - lyd og musik plejer at virke helt fortryllende på små børn, så det var lidt et billigt trick Han er simpelthen en charmetrold, din lille mand!!!

Knus

Det kan jeg godt forstå det er os bare super godt virkelig godt. jeg var ikke et sekunt i tvivl om da jeg så det at det bare er det bedste og dig. lige til væggen. Min min kære mand se dem? han er jo så nysgerrig.

Anmeld

4. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Diana... skriver:

Det kan jeg godt forstå det er os bare super godt virkelig godt. jeg var ikke et sekunt i tvivl om da jeg så det at det bare er det bedste og dig. lige til væggen. Min min kære mand se dem? han er jo så nysgerrig.

Absolut - Claus er hjertelig velkommen til at se dem - og hils ham lige!!!

Anmeld

4. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg vil også meget gerne se

Anmeld

4. april 2010

Diana...

Rosa skriver:

Absolut - Claus er hjertelig velkommen til at se dem - og hils ham lige!!!

Jeg skal hilse igen. og tak siger han. så kan du lige få hans mening om lidt :)

Anmeld

4. april 2010

LotteGabriella

Rosa skriver:

Skriv her hvis jeg skal sende jer password

De er endnu ikke færdigtredigerede, jeg skal vælge 5 som bliver ekstra redigerede. Disse er dem jeg forløbigt har valgt ud - Hvad synes I?

Kh Rosa

også mig, er mega nysgerrig

Anmeld

4. april 2010

otlitrom

Jeg er også nysgerrig

Anmeld

4. april 2010

Trolde_mor

Nysgerrig, nysgerrig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.