Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dette er, hvad jeg kunne præstere igår. Jeg er ikke helt stolt af den, men idéen og smagen var god
Der er Daim-creme og skovbær-creme i.
(Og ja, det er kanel.. Ikke en cigar )
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mums den lyder lækker mangler et billede fra siden for lige at ku se den helt rigtig. men friske jordbær og daim creme....den kan da kun ha været en succes
Mums, den lyder lækker, og fin ide. Synes det er en sød kage
nutche skriver: mums den lyder lækker mangler et billede fra siden for lige at ku se den helt rigtig. men friske jordbær og daim creme....den kan da kun ha været en succes
Det har jeg slet ikke tænkt på med billedet. Billedet er også taget med telefon, for fik ikke engang kameraet frem... Skidt pyt
Den smagte fantastisk.. Er ellers ikke lige lagkage-spiser. Mændene synes at skovbær-cremen lignede russisk salat.. Hehe
kitty skriver: Det har jeg slet ikke tænkt på med billedet. Billedet er også taget med telefon, for fik ikke engang kameraet frem... Skidt pyt Den smagte fantastisk.. Er ellers ikke lige lagkage-spiser. Mændene synes at skovbær-cremen lignede russisk salat.. Hehe
he he...en lagkage med russisk salat nej så må skovbær da være en lettelse
kitty skriver: Dette er, hvad jeg kunne præstere igår. Jeg er ikke helt stolt af den, men idéen og smagen var god Der er Daim-creme og skovbær-creme i. (Og ja, det er kanel.. Ikke en cigar )
Jeg har absolut ikke lyst til at grine, vil hellere smage
Munder skriver: Jeg har absolut ikke lyst til at grine, vil hellere smage
Der er faktisk en "vinge" tilbage, og den skal vi have i aften, når min far kommer på besøg. Jeg glæder mig!
kitty skriver: Der er faktisk en "vinge" tilbage, og den skal vi have i aften, når min far kommer på besøg. Jeg glæder mig!
Kan godt forstå du glæder dig.....jeg synes kagen ser lækker ud!!!!
Den ser da fin ud og lyder
K.h. Linda
Baagøe skriver: Den ser da fin ud og lyder K.h. Linda
Den smagte hammer godt! Også i aften
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128