NS træffet idag....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. april 2010

JustAnotherName

Nu må I gerne se at komme hjem og ligge Jeres billeder ind, så vi andre kan få del i glæderne  

Jeg håber I har haft en dejlig dag - Det kan jo umuligt være blevet andet

Og jeg glæder mig til at høre mere om det, og ikke mindst se billeder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2010

mama09

JustAnotherName skriver:

Nu må I gerne se at komme hjem og ligge Jeres billeder ind, så vi andre kan få del i glæderne  

Jeg håber I har haft en dejlig dag - Det kan jo umuligt være blevet andet

Og jeg glæder mig til at høre mere om det, og ikke mindst se billeder 

Det var skisme hyggeligt - alle mødre og børn er jo dejlige..

Ja TRINE/Susanne kom igang med billeder

Anmeld

4. april 2010

TbCp

Det er jo nogle skønne billeder der er blevet lagt ind...

Jeg er helt midsundelig Men synes desværre det var lidt for langt at køre....

Anmeld

5. april 2010

JustAnotherName

Det er jo nogle skønne billeder der er blevet lagt ind...

Jeg er helt midsundelig Men synes desværre det var lidt for langt at køre....

Celina starter i indkøring imorgen....
Når det kører, og der er kommet ro på, så vil jeg gerne snart sørge for, at stable noget på benene i Romalt forsamlingshus/hallen igen ....
Og hvis du og Liva orker turen, så er i meget velkomne.

Anmeld

5. april 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Celina starter i indkøring imorgen....
Når det kører, og der er kommet ro på, så vil jeg gerne snart sørge for, at stable noget på benene i Romalt forsamlingshus/hallen igen ....
Og hvis du og Liva orker turen, så er i meget velkomne.

Uha, ja det er jo allerede imorgen hun starter... det går bare for stærkt nogen gange Hvordan har du det med det?

Jeg er helt sikkert klar på en tur op til jer igen, det er trods alt ikke helt så langt som til Aalborg...

Anmeld

5. april 2010

JustAnotherName

Uha, ja det er jo allerede imorgen hun starter... det går bare for stærkt nogen gange Hvordan har du det med det?

Jeg er helt sikkert klar på en tur op til jer igen, det er trods alt ikke helt så langt som til Aalborg...

Jeg har det simpelthen så blandet.
Jeg VED jo godt, at sådan er DET bare, og at det nok skal blive godt, osv.
Men alligevel er det stadig underligt, svært og vemodigt.
Jeg kommer til at savne tiden som var. Men sådan er det jo desværre!

Nu skal jeg holde min ferie, og have Celina kørt godt ind, og så er næste mål, selv at finde noget at starte på...

Hvis det er, når engang vi ses til næste NS-træf, så er du og Liva også velkomne til at blive længere, og spise hos os, hvis det er?
Men kan også godt se, at turen hjemad er lang, og Liva sikkert er træt efter sådan et træf, så det måske er rarest bare at komme hjem til sig selv.
Men I skal ihvertfald have budet, og vide at I er velkomne til at blive bagefter også, da det jo er en lang tur at tage for få timers samvær...
Så det skal være helt op til Jer at afgøre 

Anmeld

5. april 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Jeg har det simpelthen så blandet.
Jeg VED jo godt, at sådan er DET bare, og at det nok skal blive godt, osv.
Men alligevel er det stadig underligt, svært og vemodigt.
Jeg kommer til at savne tiden som var. Men sådan er det jo desværre!

Nu skal jeg holde min ferie, og have Celina kørt godt ind, og så er næste mål, selv at finde noget at starte på...

Hvis det er, når engang vi ses til næste NS-træf, så er du og Liva også velkomne til at blive længere, og spise hos os, hvis det er?
Men kan også godt se, at turen hjemad er lang, og Liva sikkert er træt efter sådan et træf, så det måske er rarest bare at komme hjem til sig selv.
Men I skal ihvertfald have budet, og vide at I er velkomne til at blive bagefter også, da det jo er en lang tur at tage for få timers samvær...
Så det skal være helt op til Jer at afgøre 

Åhhh jeg kan godt forstå dig

Jeg har det også rigtig svært med at Liva inden længe skal starte børnehave.... men det der med når ungerne skal hjemmefra i pasning første gang.... den synes jeg var hård.

Og 1000 tak for tilbudet... det kunne sagtens være vi ville sige ja til det  

Anmeld

5. april 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Åhhh jeg kan godt forstå dig

Jeg har det også rigtig svært med at Liva inden længe skal starte børnehave.... men det der med når ungerne skal hjemmefra i pasning første gang.... den synes jeg var hård.

Og 1000 tak for tilbudet... det kunne sagtens være vi ville sige ja til det  

Jeg troede det ville blive nemmre 2. gang ......det er det måske også LIDT, men ikke meget så, hvis det er. Jeg har det stadig ret træls med det. Men husker da godt, at jeg var helt opløst og ulykkelig, da jeg skulle gå fra Bianca de første gange.

Jeg håber det vil gå nemt og godt, så jeg ikke får det sværrere end allerede. Men jeg aner ikke, om jeg går hjem og nyder det, eller om jeg går hjem og fælder en tåre ...hehe. Nok lidt begge dele.

Men jeg VED jo også, at når først det er daglig rutine, og man er helt inde i det, og vant til det, så er det jo bare sådan tingene er.
Og så kan man faktisk ligefrem NYDE at have lidt tid uden barn/børn også - og dejligt lige at savne, så man faktisk har overskud og glæææder sig til, at have dem hjemme igen.

I takker bare ligesom I vil, ja eller nej. I er ihvertfald velkomne

Anmeld

5. april 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Jeg troede det ville blive nemmre 2. gang ......det er det måske også LIDT, men ikke meget så, hvis det er. Jeg har det stadig ret træls med det. Men husker da godt, at jeg var helt opløst og ulykkelig, da jeg skulle gå fra Bianca de første gange.

Jeg håber det vil gå nemt og godt, så jeg ikke får det sværrere end allerede. Men jeg aner ikke, om jeg går hjem og nyder det, eller om jeg går hjem og fælder en tåre ...hehe. Nok lidt begge dele.

Men jeg VED jo også, at når først det er daglig rutine, og man er helt inde i det, og vant til det, så er det jo bare sådan tingene er.
Og så kan man faktisk ligefrem NYDE at have lidt tid uden barn/børn også - og dejligt lige at savne, så man faktisk har overskud og glæææder sig til, at have dem hjemme igen.

I takker bare ligesom I vil, ja eller nej. I er ihvertfald velkomne

De første 2 uger sad jeg hjemme og trippede og ventede på at jeg kunne hente Liva igen Jeg kunne slet ikke nyde det. Men så kom det jo ligeså stille.

Hvordan er Celina sådan med at bliver passet af fremmede? Tror du at hun får nemt ved det?

Anmeld

5. april 2010

JustAnotherName

De første 2 uger sad jeg hjemme og trippede og ventede på at jeg kunne hente Liva igen Jeg kunne slet ikke nyde det. Men så kom det jo ligeså stille.

Hvordan er Celina sådan med at bliver passet af fremmede? Tror du at hun får nemt ved det?

Hun er kun blevet passet i længere tid een gang.
Hun sov hjemme hos min mor nytårsaften. Det gik fint. Men hun vågnede hver 2. time hele natten igennem .....men dengang var hun jo også noget mindre end nu. Og hendes søvn er blevet bedre siden da.
I en vuggestue er 2 timer jo en fin tid til middagslur. Så bare hun kan det!

Jeg tror egentlig at hun vil tage det helt fint. Bedre end mig 
Jeg har lidt svært ved at skulle overlade hende til andre, fordi jeg gerne selv vil. Men jeg er nu heller ikke sådan en overbeskyttende hønemor som er over sine unger hele tiden - slet ikke!

Og så har Celina jo den fordel, at hun har Bianca derhenne.
Ikke at Bianca kan gøre til eller fra. Men hun er en velkendt person for Celina, så det kan da nok give en lille smule tryghed, at have sin storesøster derhenne.

Jeg er ret sikker på, at det vil komme til at gå godt.
For begge pigerne er meget udadvendte, nysgerrige og enormt tillidsfulde.

Men det bliver anderledes og meget mærkeligt .....nok især for mig.
Føler jeg skal løsne linen og give mere fri snor. Og det er jo klart nødvendigt og godt, så de kommer ud blandt andre og får deres egne oplevelser. Men også svært og trist som mor, fordi man aller helst SELV vil bruge al den tid sammen med sine skønne unger, og have dem tæt på sig.
Men når alt kommer til alt, så er det jo alligevel altid far og mor som er de bedste i verden, uanset hvad 

Nu må jeg vist også hellere se at rufle i seng, så jeg kan være frisk og oplagt til indkøringen imorgen.
Kenneth er på døgnvagt og får først fri klokken 8:30, så vi er kørt afsted, inden han er hjemme ....og jeg er derfor alene om at gøre begge børn færdige - og mig selv!
Pyyha, Kenneth skal faktisk på døgnvagt både mandag, onsdag og fredag i denne uge, så det er mange morgener, hvor jeg skal tidligt op og have travlt... TRE MADAMER UD AF DØREN TIL TIDEN ....det går da virkelig ikk! 

Sov godt, og tak for ping-pong snakken. Du er nu så hyggelig 
Og sødt af dig at spørge til mig. For det er en ret stor ting, når man skal sende sin "lille baby" ud i den store verden - hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.