Ros til kagedamerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. april 2010

Miss Tina

Må virkelig tag hatten af for alle de kage, har slet ik håndlag for det. suk. Sidder hver gang og tænker over, hvor kommer de ideer fra.

Kan gå i krise over en hel alm lagkage. Men måske man skulle hoppe ud i det, kan jo altid smutte forbi bageren hvis det skulle gå helt galt. Sønnen bliver snart 2, så kan jo bruge den anledning.

Roser fra Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2010

Dot D

Miss Tina skriver:

Må virkelig tag hatten af for alle de kage, har slet ik håndlag for det. suk. Sidder hver gang og tænker over, hvor kommer de ideer fra.

Kan gå i krise over en hel alm lagkage. Men måske man skulle hoppe ud i det, kan jo altid smutte forbi bageren hvis det skulle gå helt galt. Sønnen bliver snart 2, så kan jo bruge den anledning.

Roser fra Tina

Det er bare at hoppe ud i det, går det, så går det, og du bliver bidt af det, pas på, hi hi hi. Du kan jo altid spørge om hjælp herinde det gør vi, der bager også...

Anmeld

4. april 2010

Miss Tina

Nu er jeg ik ligefrem god i et køkken når det gælder sådan noget, kan lige klare en drømmekage og bollerne lykkes næsten hver gang.

Anmeld

4. april 2010

Jordbærpigen

Øvelse gør mester Er så heldig at have en mand som MEGET gerne vil være prøvekanin mht. forskellige kager

Anmeld

4. april 2010

Miss Tina

Her er det desværre kun mig der bliver tyk af dem. Må ud og finde en prøvekanin så

Anmeld

4. april 2010

Jordbærpigen

Miss Tina skriver:

Her er det desværre kun mig der bliver tyk af dem. Må ud og finde en prøvekanin så

Du må bede veninder eller familien om hjælp så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.