Softshell eller Fleece?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.430 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. april 2010

hc=k

Herhjemme er vi meget i tvivl om hvad der er bedst til lillemanden.
Mine forældre camperere meget og jeg elsker at komme på besøg når de er på camping, men det er stadig meget koldt og derfor vil jeg gerne have en trøje/jakke til Kristopher bare sådan når vi er indenfor i teltet. Er en fleece bedre end en  softshell eller omvendt?

Er der nogle forslag til en sådan jakke?
Det må ikke være en dragt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2010

LinLin

Har det ikke noget at gøre med hvor meget de bevæger sig...? David har i vinter brugt en softshell med en almindelig strik-cardigan (ikke specielt tyk) indenunder - det har været rigeligt! Nu bruger han bare softshell'en - den er jo også vandtæt!

Anmeld

4. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Herhjemme har vi altid brugt fleece, men det er nok mest fordi at jeg tænker det er mere behageligt for børnene at have på

Anmeld

4. april 2010

Mor til Frederic og Freya

Vi har købt en soft shell jakke fra McKinley, hvor vi sidste år havde en fra colour kids. Men syntes de er ret korte i ryg, så vi skifted mærke...

Vi har en didriksons fleece jakke han også kan bruge når det bliver lidt varmere også.

Men vi kører stadig med vinterjakke her...

Anmeld

4. april 2010

Pige2009

Fleece vil jeg sige, for der er bevægeligheden større, når I nu skal bruge den, som I skal

K.h. Linda

Anmeld

4. april 2010

De3Guldklumper

Her hjemme har vi begge dele men som jeg læser det er det en trøje til inde brug i forteltet du efterlyser og så vil jeg klart vælge en fleece og så en softshell til når i skal ud og gå ture

Der er meget mere bevægelsesfrihed i en fleece og jeg bruger det også selv i forteltet når vi er på camping

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.