Er mere nervøs anden gang end første gang.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. april 2010

Englebisse

Ja jeg går og er rigtig nervøs her anden gang hvor vi venter os. Er hele tiden bange for om alt er som det skal være. Da vi var til NF var jeg bare så nervøs, at jeg slet ikke kunne spise før bagefter. Var ret sikker på der ikke var liv. Det hjalp da jeg lige fik bekræftet der var liv, men et par dage efter kom nervøsiteten frem igen. Havde det slet ikke sådan da jeg ventede vores første fødte. Jeg kan slet ikke forstå hvor den angst og nervøsitet kommer fra.

Er der andre der har det på samme måde her hvor de venter deres andet barn??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2010

Anja

Jeg kender det! Jeg er langt mere nervøs denne gang end jeg har været tidligere. Tror det handler om, at man jo VED hvad der kommer ud af en graviditet (guldkllumpen) og dernæst har jeg bare den tanke, om vi virkelig er heldige og få endnu et raskt og sundt barn.

Venter nr. 4  - skal til nf på onsdag og har alle mulige tanker om, hvad der kan være galt og om der er liv osv.

Håber min nervøsitet aftager efter nf.

Anmeld

4. april 2010

Englebisse

Anja skriver:

Jeg kender det! Jeg er langt mere nervøs denne gang end jeg har været tidligere. Tror det handler om, at man jo VED hvad der kommer ud af en graviditet (guldkllumpen) og dernæst har jeg bare den tanke, om vi virkelig er heldige og få endnu et raskt og sundt barn.

Venter nr. 4  - skal til nf på onsdag og har alle mulige tanker om, hvad der kan være galt og om der er liv osv.

Håber min nervøsitet aftager efter nf.

Først rart at høre nogle har det på samme måde. Synes det er skrækligt at nogle dage at jeg kan være så angst for at alt er som det skal være. Og så har du nok helt ret i, at man ved hvad der kommer ud til os nemlig endnu en guldklump

Anmeld

4. april 2010

Corn

Jeg husker ikke hvordan det var med nummer to, men nu hvor det drejede sig om nummer tre, var jeg sikker på at NF ville være dårlige nyheder, men alt var fint...

Tror jeg har det sådan fordi jeg har svært ved at tro at alt går godt tre gange i træk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.