hmm??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

770 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. april 2010

saraa

hej alle i skønne damer..

ved ikke lige om dette indlæg hører til under ordet er frit, men prøver nu alligevel..

den sidste uges tid har jeg haft RIGTIG ondt i hofterne især venstre side og det trækker ligesom ned i lårene, jeg kan slet ikke finde ro, men det er ligesom om det forsvinder og kommer igen, hmm  nogen der har en ide om hvad det er eller har prøvet det samme??

hilsen sara 34+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2010

<3

Du er bare gravid, jeg havde også sådanne smerter og det føltes som om jeg var ved at gå fra hinanden.

Det hjalp da jeg svømmede i babybassin, altså i varmt vand og så købte vi en ekstra madras så vi kunne lægge blødere

Husk du skal holde nogle uger endnu

Anmeld

4. april 2010

saraa

ja det har du selvfølgelig ret i, men for dælen hvor gør det ondt

men rart af vide det er normalt

Anmeld

4. april 2010

Jordbærpigen

Hmm jeg er ikke gravid, men kan også opleve disse smerter ind imellem...

Anmeld

4. april 2010

saraa

MissSmile26 skriver:

Hmm jeg er ikke gravid, men kan også opleve disse smerter ind imellem...

okay og du ved ikke hvad det kan skyldes?? 

mit er nu slemmest om natten/morgenen

Anmeld

4. april 2010

Jordbærpigen

saraa skriver:

okay og du ved ikke hvad det kan skyldes?? 

mit er nu slemmest om natten/morgenen

Nej det ved jeg ikke, men mit gæt ville være enten betændelse i hoften eller slid.. (i hvert fald hos mig) Jeg har ikke fået det tjekket, men burde nok ved lejlighed.

Anmeld

4. april 2010

Lillefe

saraa skriver:

hej alle i skønne damer..

ved ikke lige om dette indlæg hører til under ordet er frit, men prøver nu alligevel..

den sidste uges tid har jeg haft RIGTIG ondt i hofterne især venstre side og det trækker ligesom ned i lårene, jeg kan slet ikke finde ro, men det er ligesom om det forsvinder og kommer igen, hmm  nogen der har en ide om hvad det er eller har prøvet det samme??

hilsen sara 34+3

Hej det er faktisk sjov du siger det, for det er nøjagtigt sådan jeg føler det..! bare i højre side.. og jeg er kun i 12 uge... har sådan haft ondt i min højre side.. og det føltes nu lidt som om det trækker i mit højre ben, mere sådan som om hvis jeg bevæger det gør det ondt og trækker op af...

Anmeld

4. april 2010

MaleneG

Det lyder meget som iskas nerven ( Staves? ) Den gør mega nuller naller når den kommer i klemme, og sommetider kan man næsten ikke gå.

Anmeld

4. april 2010

saraa

Perl skriver:

Hej det er faktisk sjov du siger det, for det er nøjagtigt sådan jeg føler det..! bare i højre side.. og jeg er kun i 12 uge... har sådan haft ondt i min højre side.. og det føltes nu lidt som om det trækker i mit højre ben, mere sådan som om hvis jeg bevæger det gør det ondt og trækker op af...

okay det var tidligt

men det er som om hvis man prøver at strække sig bliver det værre, sådan er det ved mig ihvertfald..

men jo det gør rigtig ondt

Anmeld

4. april 2010

Lillefe

Jeg har snakket med Vagt lægen fordi nu har jeg haft det et døgn, Han sagde det nok var iskas nerven (dvs din ryg), det som jeg så bliver bekymret for i mit tilfælde det er at jeg har haft problemer med ryggen før (da jeg ikke var gravid) så det kunne blive en for tidlig sygemelding til mig :/ Han sagde jeg skulle tage til min læge tirsdag hvis det blev ved, og hvis det blev værre så skulle jeg komme ind til dem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.