Erfaringer med Fructus Femina - "babyklister"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2010

businesstigger

kitty skriver:

Jeg mindes altså at have læst om en eller anden erinde, der havde gavn af det... Men der stopper hukommelsen så Er nok alderen der begynder at trykke, hihi

Mon det skader at prøve? Du kunne blive prøvekaninen. Er der nævnt nogle bivirkninger?

Det må HELT klart være alderen der trykker!!!

Jeg har både læst om folk der har haft omgående succes med det og andre der har været flere behandlinger igennem hvor de har fået det uden at det har hjulpet, så det er nok som alt andet meget individuelt. Der er så mange faktorer der spiller ind.

Men jeg har taget det i nogle dage nu her op til min ÆL. Jeg har meget muren i maven og er øm i lænden men aner ikke om det bare er ÆL-symptomer (10x kraftigere end normalt) eller det er pga. det her babyklister. Det var derfor jeg gerne ville høre hvad andres erfaringer var. Men ellers er jeg gerne forsøgskanin og melder tilbage hvordan det skrider frem

Jeg synes ikke jeg har kunnet finde noget om bivirkninger på nettet så måske er der ikke nogle nævneværdige, men der står bare på flasken noget a la hvis symptomer fortsætter skal man kontakte læge ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

Kløver

businesstigger skriver:

jeg er selv på mit første forsøg med det. Har kun taget det i nogle dage nu, og kan ikke helt finde ud af hvad der er hvad. Har helt klart muren i underlivet og er øm i lænden. Ved ikke om det er et symptom eller det er min ÆL der er "kraftigere" end normalt ....

Men håber da at det virker

jeg mærkede meget lidt forandring i starten men synes nu her hvor det snart er 14 dage siden æl at det murrer meget, så ved ikke om det er det eller måske en mens, eller en graviditet, men finder jo nok ud af det før eller siden, men er da spændt på at høre om du har held med det

Anmeld

5. april 2010

businesstigger

Maja84 skriver:

jeg mærkede meget lidt forandring i starten men synes nu her hvor det snart er 14 dage siden æl at det murrer meget, så ved ikke om det er det eller måske en mens, eller en graviditet, men finder jo nok ud af det før eller siden, men er da spændt på at høre om du har held med det

Vi må krydse fingre for at det er den gode murren i maven for dig. Hvornår tester du?

Anmeld

5. april 2010

Kløver

businesstigger skriver:

Vi må krydse fingre for at det er den gode murren i maven for dig. Hvornår tester du?

ja det håber jeg da, skal først teste i wekenden, men har sat dato på den 12,  så håber den er der

Anmeld

6. april 2010

BabyLove

Følger nysgerrigt med...

Hvormeget skal man tage af det?Skal man tage det hver dag og hvornår?

Anmeld

6. april 2010

Kløver

BabyLove skriver:

Følger nysgerrigt med...

Hvormeget skal man tage af det?Skal man tage det hver dag og hvornår?

10 dråber 3 gange om dagen, det stod noget om at man skulle tage det fra man blev gravid, og hvis man skulle ha sat æg op fra en uge inden, men jeg er altså begyndt så jeg er startet ca 2-3 uger inden ÆL, da jeg sidst havde meget meget tidlig sa inden jeg knap nok havde fundet ud af jeg var gravid. Tror heller ik det skader, men jeg tager det 3 gange om dagen, hver dag

Anmeld

12. september 2010

susannebast

Angående ,,Fructus Femina" også kaldet baby klister, jeg har fået det af en veninde , og jeg bruger det da der er stor chance for at jeg er gravid.

Jeg har arborteret en gang hvor jeg havde haft en positiv graviditets test, (måske i den lange tid vi har prøvet over 4 år, har der været et par arborter meget tidligt). Min veninde hun har selv brugt det og det virker, det er ikke super dyrt da det er meget drøjt i brug, og det smager virkelig af ingenting. 

Jeg kan kun anbefale det  håber at der er flere der får gavn af det!

Knus herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.