Hjælp til ønsker! (evt. kagebøger!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.104 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. april 2010

Hey piger!

Jeg har snart fødselsdag og ville ønske mig nogle kage-ting..      Har I nogle ting som I bare ik kan leve uden (og som familien kan finde ud af at købe!?)  

Jeg tænker at man kan få nogle fede bøger, med god inspiration i, men har søgt her på siden og kan ik rigtigt finde nogle indlæg om dissideret kagebøger!?  Kom glad med fif, til  min ønskeliste!

Stine 35+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2010

birgitte

Jeg har en bog af svend Ahnstrøm som jeg synes er ok den hedder finere kagepynt og er en lille bog om forskellige grundmetoder/opskrifter & ideeer til kager med fondant og sprøjteglasur. der er også skabeloner til at bruge til f.eks chokolade snørkelerier ell lign. men den købte jeg på udsalg for 49 kr så måske er det bare en man skal købe selv. men kig under hans navn på nettet for han er dygtig nok.

Ellers prøv at finde collette peters fra USA frem(på nettet) hun laver de mest fantastiske kager og har lavet nogle rigtig flotte og gode bøger-

ellers hvad med at ønske dig udstyr fra en af netbutikkerne. der er jo altid noget man kan bruge. eller måske et gavekort til et kursus i kagepynt???

Er ikke så garvet herinde så ved jo ikke lige om du kender dem men her er dem jeg bruger:

specialkøbmanden.dk

kagebutikken.dk

kagekompaniet.dk

håber det gav lidt ideer

Og så tillykke med føsdaén... når den tid kommer

Anmeld

4. april 2010

Dot D

Tilmeldt skriver:

Hey piger!

Jeg har snart fødselsdag og ville ønske mig nogle kage-ting..     Har I nogle ting som I bare ik kan leve uden (og som familien kan finde ud af at købe!?)  

Jeg tænker at man kan få nogle fede bøger, med god inspiration i, men har søgt her på siden og kan ik rigtigt finde nogle indlæg om dissideret kagebøger!?  Kom glad med fif, til  min ønskeliste!

Stine 35+4

Hejsa. Jeg har købt mange ting efterhånden, det her er min nyeste "ting" som jeg er meget glad for. Et modelleringssæt til fondant/mmf fra Wilton. Det er købt hos The og Kaffehuset i Randers, de har det fra Specialøbmanden tror jeg.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. april 2010

birgitte

fandt lige et link til collette peters bøger ;-)

hjemmesiden er www.slice-heaven.com der kan du så søge på hendes navn.

Anmeld

4. april 2010

Dot D skriver:

Hejsa. Jeg har købt mange ting efterhånden, det her er min nyeste "ting" som jeg er meget glad for. Et modelleringssæt til fondant/mmf fra Wilton. Det er købt hos The og Kaffehuset i Randers, de har det fra Specialøbmanden tror jeg.

Uhh ja.. Det ser lækkert ud, det sæt dér!!

Anmeld

4. april 2010

Dot D

Tilmeldt skriver:

Uhh ja.. Det ser lækkert ud, det sæt dér!!

Det er det også. Jeg har mange ting, remser lige lidt op så du kan få nogle ideèr: Funky letters i store og små bogstaver, stor kagerulle i plast, kagedukker,blomsterudstikkere, bladudstikkere, masser af pastafarver, runde forme i 20 - 25 - 30 - 35 cm, underlag med mønster til at rulle fondant/mmf på, glittepulver og mange flere ting  

Anmeld

4. april 2010

birgitte skriver:

fandt lige et link til collette peters bøger ;-)

hjemmesiden er www.slice-heaven.com der kan du så søge på hendes navn.

Lækkert! Tak for link!!

Anmeld

4. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Denneher er mit absolutte MUST-have

Min roller, det er ikke willton, men städter, et tysk mærke, har lige prøvet at google det... De har alt muligt. Men deres roller pin, er super meget federe end wiltons og jeg ELSKER den

HER

Jeg ved at min farmor og farfar har købt den i special købmanden, men jeg har ikke set den på hjemmesiden. Men den er SUPER SUPER SUPER DEJLIG, til alt

Anmeld

4. april 2010

Dot D skriver:

Det er det også. Jeg har mange ting, remser lige lidt op så du kan få nogle ideèr: Funky letters i store og små bogstaver, stor kagerulle i plast, kagedukker,blomsterudstikkere, bladudstikkere, masser af pastafarver, runde forme i 20 - 25 - 30 - 35 cm, underlag med mønster til at rulle fondant/mmf på, glittepulver og mange flere ting  

Uh h ,det der underlag, med mønster.. Har du et link til det? Gad jeg godt lige lurer lidt på!

Anmeld

4. april 2010

Zafir skriver:

Denneher er mit absolutte MUST-have

Min roller, det er ikke willton, men städter, et tysk mærke, har lige prøvet at google det... De har alt muligt. Men deres roller pin, er super meget federe end wiltons og jeg ELSKER den

HER

Jeg ved at min farmor og farfar har købt den i special købmanden, men jeg har ikke set den på hjemmesiden. Men den er SUPER SUPER SUPER DEJLIG, til alt

Er det istedet for en kagerulle, eller...!??!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.