Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
suanne85 skriver: Her er lidt af Emil
Her er lidt af Emil
Århhh hvor er det sødt det billede hvor han sidder og kigger ud af vinduet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pernilleh skriver: Lidt nye af Alexander Førtste gang vi er ude at gå tur i/med klapvognen
Lidt nye af Alexander
Førtste gang vi er ude at gå tur i/med klapvognen
Lækre knægt!
Jeg spammer lige lidt Her er en række billeder af Liva.
Billede 1-7 hos mormor og bedstefar.
Billede 1. LegerBillede 2. Liva og MollyBillede 3. Fjoller foran kameraetBillede 4. Leger med mit gamle dukkehus.... 30 år gammelt Billede 5. Liva og MollyBillede 6. Molly holder SKARPT øje med LIva som spiser rosinerBillede 7. En sej tøsBillede 8. Har fået en påskehare af farmorBillede 9. I haven i det gode vejr
arh, jeg bare liva, emil, lille blå kanin, ida, ida, marcus og anna! synes vi har nogle meget skønne børn, og man føler jo lidt at man kender dem alle efterhånden! her lidt spam herfra
Milka skriver: arh, jeg bare liva, emil, lille blå kanin, ida, ida, marcus og anna! synes vi har nogle meget skønne børn, og man føler jo lidt at man kender dem alle efterhånden! her lidt spam herfra
Lækre tøser.
Det er da det mest fantastiske hår Lilja har!
TbCp skriver: Lækre tøser. Det er da det mest fantastiske hår Lilja har!
ja, men der er for langt! pandehåret hænger altid nede i øjnene på hende. så den 13. drager vi til frisøren. hvilket jeg er lidt betænkelig ved, er bange for de kommer hjem med grydehår!
Jaaah billederunde - og denne gang vil vi gerne være med!!
Som altid er alle ungerne skønne...hver og en - og man føler jo helt man kender dem!! Og den lille ny Ida er jo bare endnu en skøn tilføjelse til flokken af dejlige NS-børn
Billede 1 - Annika ser tegnefilm iført hat af eget designBillede 2 - Lina og mor hygger i sofaenBillede 3 - Annika og Lina får læst bog af far - SÅ hyggeligt, at Lina nu kan være med...læg mærke til hvor fint hun peger i bogen Billede 4-7 - Familien i skoven Lina sov gennem hele turenBillede 8 - Bedstefar (min far) leger med pigerne - han er nok verdens mest tålmodige mand og pigerne ELSKER at lege med hamBillede 9 - Annika har fået nye smarte gummistøvler, og indtil deres første tur i det fri fulgte de hende overalt i huset
Milka skriver: ja, men der er for langt! pandehåret hænger altid nede i øjnene på hende. så den 13. drager vi til frisøren. hvilket jeg er lidt betænkelig ved, er bange for de kommer hjem med grydehår!
Heh Du tør ikke forsøge med en saks selv?Jeg har aldrig haft Liva til frisør, det klare jeg selv herhjemme.
idamaria83 skriver: Jaaah billederunde - og denne gang vil vi gerne være med!! Som altid er alle ungerne skønne...hver og en - og man føler jo helt man kender dem!! Og den lille ny Ida er jo bare endnu en skøn tilføjelse til flokken af dejlige NS-børn Billede 1 - Annika ser tegnefilm iført hat af eget designBillede 2 - Lina og mor hygger i sofaenBillede 3 - Annika og Lina får læst bog af far - SÅ hyggeligt, at Lina nu kan være med...læg mærke til hvor fint hun peger i bogen Billede 4-7 - Familien i skoven Lina sov gennem hele turenBillede 8 - Bedstefar (min far) leger med pigerne - han er nok verdens mest tålmodige mand og pigerne ELSKER at lege med hamBillede 9 - Annika har fået nye smarte gummistøvler, og indtil deres første tur i det fri fulgte de hende overalt i huset
Hahaha hvor er det godt det første billede!
Tænk at man kan sidde og se SÅ alvorlig ud med en skål på hovedet
TbCp skriver: Heh Du tør ikke forsøge med en saks selv?Jeg har aldrig haft Liva til frisør, det klare jeg selv herhjemme.
jeg har aldrig prøvet det før ... er det svært?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128