Bingo banko idag?...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.396 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Her sidder vi bare lige med bingo banko på 2 rækker... Også kommer jeg igennem. Så siger de: Indtast dit kontrolnummer og vi ringer dig op, hvis du er en heldig vinder...

MEN DE RINGEDE ikke ÆV!!!

Idun var lige ved at dø, da vedkommende, kom igennem og fik som ekstra præmie 2 dsi spil LOL...

Mangler lige 50, 75 og 80 for fuld plade Så nu må vi se... hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2010

Moar'en

Zafir skriver:

Her sidder vi bare lige med bingo banko på 2 rækker... Også kommer jeg igennem. Så siger de: Indtast dit kontrolnummer og vi ringer dig op, hvis du er en heldig vinder...

Idun var lige ved at dø, da vedkommende, kom igennem og fik som ekstra præmie 2 dsi spil LOL...

Ej hvor surt. Krydser fingere for fuld plade

Anmeld

3. april 2010

Moderator

Moar'en skriver:

Ej hvor surt. Krydser fingere for fuld plade

INGEN fuld plade her...

Æv. Idun var lige ved at falde død om, fordi vi havde bingo banko, men ikke vandt haha...

Anmeld

3. april 2010

Moar'en

Zafir skriver:

INGEN fuld plade her...

Æv. Idun var lige ved at falde død om, fordi vi havde bingo banko, men ikke vandt haha...

Det ville altså også være vildt fedt at komme igennem. Det er jo helt vildt hvad man vinder.

Anmeld

3. april 2010

Moderator

Moar'en skriver:

Det ville altså også være vildt fedt at komme igennem. Det er jo helt vildt hvad man vinder.

JA mega!! Når man tænker på 80'ernes tv bingo med Peter Belli. Min farmor og farfar så det altid. De vandt aldrig ngoet. Men elskede at se det. - Så vinder du et halvt pund kaffe! LOL... 

Der er gaverne altså njoooooget bedre i det her hihi

Anmeld

3. april 2010

Moar'en

Zafir skriver:

JA mega!! Når man tænker på 80'ernes tv bingo med Peter Belli. Min farmor og farfar så det altid. De vandt aldrig ngoet. Men elskede at se det. - Så vinder du et halvt pund kaffe! LOL... 

Der er gaverne altså njoooooget bedre i det her hihi

Bare en smule

Anmeld

3. april 2010

MichellaMalou

Zafir skriver:

grinerne jeg manglede os kun de tal for at få fuld plade

Anmeld

4. april 2010

Michael healer

Hej

Vi så med for første gang her hjemme, men desværre uden plade, da vores printer ikke ville makke ret

Ja utrolig store og flotte præmier, også til den der er lige ved og næsten vinder

Jeg syntes også det er utroligt, hvad de kan få folk til at gøre, altså tænker på det med at spise de æg fra en mand , Bent som værende pil i lykkehjulet, de 2 frivillige til at løbe udklædt som kyllinger på glat malerbane, og de 2 kendte til at agere bowlingkugle, men var det ikke snyd at de alle faldt til sidst, han ramte da ikke de bagerste så vidt jeg kunne se ?

En der har fugle skræk til at tage en kylling op, samt 2 der er blevet kendt i reality program på tv, til at stille op

Men dejligt underholdne bingo, det må jeg sige, det er ikke sidste gang vi ser det her hjemme, så næste uge så er jeg klar med bingoplader

mvh Michael

Anmeld

4. april 2010

hannetheis

ved ikke helt med det Bingo Banko. nu har vi set det 2 gange og de 2 gange har det været det samme antal nr som har været trukket før der var bingo...

i aftes syntes jeg det var snyd.

først at sætte en kylling på nr 88 som man ved ikke bevæger sig ret meget.

så kommer bent og agerer pil i lykkehjulet og sidste nr han siger er 26 hvor værten siger at det var fallidt. hvorfor må han vælge de første 2 og ikke det 3???

så da de skulle vælte kegler skulle det foreslille at de lagde nr sammen på dem som væltede. første gang væltede nr 41 og et andet nr og tallet blev kun 5, anden gang kunne man se at alle kegler kastede sig for at vælte allerede enden ham der var kuglen var nået helt ned til dem....

jeg syntes lidt der er noget snyd med i det.

Anmeld

4. april 2010

Bondepigen

ved ikke helt med det Bingo Banko. nu har vi set det 2 gange og de 2 gange har det været det samme antal nr som har været trukket før der var bingo...

i aftes syntes jeg det var snyd.

først at sætte en kylling på nr 88 som man ved ikke bevæger sig ret meget.

så kommer bent og agerer pil i lykkehjulet og sidste nr han siger er 26 hvor værten siger at det var fallidt. hvorfor må han vælge de første 2 og ikke det 3???

så da de skulle vælte kegler skulle det foreslille at de lagde nr sammen på dem som væltede. første gang væltede nr 41 og et andet nr og tallet blev kun 5, anden gang kunne man se at alle kegler kastede sig for at vælte allerede enden ham der var kuglen var nået helt ned til dem....

jeg syntes lidt der er noget snyd med i det.

Gør det så meget? Det er jo gratis at spille...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.