nejjjj hvor er jeg dårlig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

834 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. april 2010

lululupo

Århhh nej har ligget hele natten og hele dagen idag med en spand ved min side, kan ingenting holde i mig.......  Har self også sygt mange sure opstød, så mit solar plexus er ømt!!! Har jo fået blærebetændelse for 3 dage siden, gad vide om det er pencellinen eller hvad mon??? Bør jeg ringe til vagtlægen

Christina uge 30

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

lululupo skriver:

Århhh nej har ligget hele natten og hele dagen idag med en spand ved min side, kan ingenting holde i mig.......  Har self også sygt mange sure opstød, så mit solar plexus er ømt!!! Har jo fået blærebetændelse for 3 dage siden, gad vide om det er pencellinen eller hvad mon??? Bør jeg ringe til vagtlægen

Christina uge 30

Ville nok ringe til vagtlægen. Mest fordi du måske mister virkningen af medicinen hvis du kaster det hele op igen.

Fik selv knaldende hovedpine af noget penicillin som jeg fik til halsbetændelse forrrige år. Det hjalp med det samme da jeg stoppede med dem, og så fik jeg nogle andre som der ingen problemer var med.

Anmeld

3. april 2010

mamalicious

lululupo skriver:

Christina uge 30

Jeg fik blærebetændelse, da min ældste kun har været ca. 5 mdr. gammel. - Jeg  fandt i den forbindelse ud af, at det ikke er alt pennicillin jeg kan tåle !! Jeg reagerede på præcis samme måde.... jeg var hjemme hos min mor om dagen når, min mand var på arbejde, så hun kunne tage Victor, da jeg sov, når jeg ikke kastede op eller ammede... Jeg ville skynde mig til vagtlægen og fortælle det.. Så du kan få noget andet, og ikke mindst få det bedre !!! GO bedring

Anmeld

3. april 2010

lululupo

ppuhhhh det er en omgang mave influenze!!!!

Anmeld

3. april 2010

Malene84

lululupo skriver:

ppuhhhh det er en omgang mave influenze!!!!

åhhh din stakkel - god bedring

Anmeld

4. april 2010

lululupo

takkkkk, nøj har ikke haft det sådan i mange år, alt flyver ud af mig, adddd!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

4. april 2010

Liljesilas

Eej hvor surt, havde det på akkurat samme måde, da jeg fik H1N1 vaccinen af lægen. Rigtig god bedring, der er bare ikke noget værrer

Anmeld

4. april 2010

lululupo

puhhh altså var nødt til at ringe til jm jeg har kastet el " den anden vej " al min pencelin op mod blærebetændelsen..... så skal tjekkes igen tirsdag...... Håber snart den her omgang er overstået, er fuldstændig afkræftet

Anmeld

4. april 2010

MinWilliam

Rigtigt god bedring til dig..

Det lyder bare slet ikke sjov...

Anmeld

4. april 2010

MyBaby

God bedring til dig søde ven! Hvor lyder det bare ikke rart! Håber snart, du er over det!

Nina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.