Hej heeeej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2010

Vinker

Nåååårh store lille Carla - Det er bare så kært når de begynder på den slags. Slet ikke til at stå for

Det minder mig om i fredags hvor vi var i Ikast og besøge nogle venner (de har en datter på 1 år) Da vi skulle hjem klokken 23 tog jeg stille Niklas Emil op af sengen og listede jakken på ham. Han sov bare videre i mine arme. Da vi så gik ud af døren og sagde farvel til vores venner slog Niklas Emil pludselig øjnene op og vinkede mens han sagde hej hej. Han smilede til farmor og farfar da han blev sat i autostolen - (Det var nemlig dem der hentede os) og så sov han bare igen. Åååh en rigtig kær episode som lige smeltede os alle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

He he Det kan Carla sige nu. Eller rettere hun siger: A aaaaaj mens hun vinker. Det er bare så sødt. Det gjorde hun bare lige pludselig. Vi har altid taget hendes arm og vinket med den for hende, men nu kan hun selv!!! Jo jo det går fremad. Og så er den lille prut kommet ind på hendes eget værelse og sove igen og det går bare over al forventning. Hun sover bare hele natten og det gør moar'n også

Og oveni det hele er hun kommet over det der med at hun ikke gider Casper. Hun snakker med ham igen og han får også smil igen. Men det er nu stadig mig der har mest humor (åbenbart.) ha ha ha.

åh hvor er det stort!! super Carla

Anmeld

5. april 2010

Barbamama

Vinker skriver:

Nåååårh store lille Carla - Det er bare så kært når de begynder på den slags. Slet ikke til at stå for

Det minder mig om i fredags hvor vi var i Ikast og besøge nogle venner (de har en datter på 1 år) Da vi skulle hjem klokken 23 tog jeg stille Niklas Emil op af sengen og listede jakken på ham. Han sov bare videre i mine arme. Da vi så gik ud af døren og sagde farvel til vores venner slog Niklas Emil pludselig øjnene op og vinkede mens han sagde hej hej. Han smilede til farmor og farfar da han blev sat i autostolen - (Det var nemlig dem der hentede os) og så sov han bare igen. Åååh en rigtig kær episode som lige smeltede os alle!

Nååårh ej det var da også helt vildt sødt!!!! Hi hi. Sjovt han lige vågnede op for at vinke farvel

Anmeld

5. april 2010

Vinker

michella80 skriver:

Nååårh ej det var da også helt vildt sødt!!!! Hi hi. Sjovt han lige vågnede op for at vinke farvel

Det er jo meget vigtigt at huske at sige pænt farvel - En velopdraget dreng

Anmeld

5. april 2010

Barbamama

Vinker skriver:

Det er jo meget vigtigt at huske at sige pænt farvel - En velopdraget dreng

Ja det må man sige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.