Hvornår kan man tage en test når man er gået over tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20.113 visninger
30 svar
0 synes godt om
3. april 2010

Camilla Jensen

Hej Allesammen.

Håber der er nogle derude der er lidt klogere end mig...

Når man er gået over tid med mens hvornår er så passende og tage en graviditetstest? Er bange for jeg tager den for tidlig og den så er negativ....?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2010

Mutti2B

3. april 2010

Camilla Jensen

Jeg er gået 4 dage over min mens men tør næsten ikke og tage en test hvis den nu viser negativ...

Anmeld

3. april 2010

Dansker i England

De fleste tests kan man vel tage den dag man havde forventet mens og visse kan man endda tage tre dagen inden forventet mens, så hvis jeg var dig, ville jeg tage en test nu.

Mvh

Anmeld

3. april 2010

Bare mig..

Jeg tog min tre eller fire dage efter forventet mens. -Den var kun svagt positiv, men er da alligevel gravid i uge 35 nu

Så du kan godt tage den nu..

Anmeld

3. april 2010

lillemunk

Du kan sagtens tage den nu..... Lad os nu ikke vente

Anmeld

3. april 2010

Lillefe

jeg tog min på dagen, men det var fordi jeg skulle i byen om aftenen så ville ikke jeg ikke gå i byen og drikke hvis jeg var gravid

Anmeld

3. april 2010

Tanja84

De fleste test kan give svar allerede, når du er gået en dag over.

Så jeg ville helt klart tage den nu.

Du skal ligeledes huske og tænke på, at du selv kan påvirke (og derved udskyde) din mens ved, at netop gå og tænke alt for meget om du er gravid eller ej.

Held og lykke

Anmeld

3. april 2010

dorthemus

På dagen ved forventet mens. Test test test nuuuuuu  Jeg testede positivt to dage inden forventet mens..svag streg, men den var der

Anmeld

3. april 2010

Malene84

Camilla Jensen skriver:

Hej Allesammen.

Håber der er nogle derude der er lidt klogere end mig...

Når man er gået over tid med mens hvornår er så passende og tage en graviditetstest? Er bange for jeg tager den for tidlig og den så er negativ....?

Tror da sagtens at du kan tage den nu, som de andre også skriver. Jeg testede selv positiv på 2. dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.