nogen forslag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.910 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. april 2010

NinaNymannMadsen

jeg skal i byen i aften med kæresten og nogen venner, bettepigen bliver passet af mormor og morfar.

men nu står jeg og aner ikke hvordan mit hår skal sidde... har i nogen forslag. mit hår er skulder langt med etager og har pandehår... har ingen anelse om hvad jeg kan gøre med det...???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Astasmor skriver:

jeg skal i byen i aften med kæresten og nogen venner, bettepigen bliver passet af mormor og morfar.

men nu står jeg og aner ikke hvordan mit hår skal sidde... har i nogen forslag. mit hår er skulder langt med etager og har pandehår... har ingen anelse om hvad jeg kan gøre med det...???

Her er et nemt og enkelt forslag:

Tag en stærk kam, og tupér dit hår fra roden og ud. Lad pandehåret være, og glat det evt.

Tuper det i totter på kryds og tværs, så du ikke får store mellemrum. Sørg for at komme godt igennem i bunden, da det skal bære frisuren, især omkring hvirvlen på baghovedet, og det øverste af hovedet.

Når du har tuperet håret, tager du en børste, gerne en friser børste hvis du har en, og kører let over overfladen af dit hår, uden at tynge tuperingen. (Det skal blot lige glatte overfladen af håret, så tuperingen bliver skjult indenunder)

Tag nogle hårnåle og  og træk de øverste totter hår i siderne bagud, så det glattede hår samlet bagpå, og skaber en lille "bob" og saml med hårnåle.   Hævt frisuren med et par ekstra nåle eller fine spænder i siderne og spray med en masse hårspray så det holder hele aftenen.

Spray evt. også lidt ind i tuperingerne inden du glatter overfalden og fæstner håret.

Det er en fin, nem og enkelt frisure, som passer til det meste.  Tager mig ca. 10 min. at sætte, og er nem når man skal skynde sig lidt.

Håber du kan bruge ideen.

Anmeld

3. april 2010

Skal det gå endnu hurtigere, kan du lave en fletning i hver side af hovedet, og samle det i en fin knold, eller med et flot spænde bagpå hovedet, med indbuk så det bliver lidt ala en klassisk 40er frisurer.

Du kan også, hvis dit hår er langt nok, lave to fletninger, og samle dem med nåle oven på hovedet for et mere romantisk bondepige look.

Anmeld

3. april 2010

Lige et par billeder så du kan se hvad jeg mener

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. april 2010

NinaNymannMadsen

jeg siger mange tak. vil helt klart prøve den ene af dem. og sætter nok nogen billeder ind så..

har gudskelov en veninde til at hjælpe lidt også...

Anmeld

3. april 2010

Astasmor skriver:

jeg siger mange tak. vil helt klart prøve den ene af dem. og sætter nok nogen billeder ind så..

har gudskelov en veninde til at hjælpe lidt også...

Jahhh vil gerne se billeder

Dejligt med venindehjælp, så kan det rigtig blive perfekt

Anmeld

3. april 2010

NinaNymannMadsen

Alexis skriver:

jep. det rigtig dejligt... :d

Anmeld

4. april 2010

NinaNymannMadsen

Alexis skriver:

her kommer der lige billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. april 2010

Det blev da meget fint!

Anmeld

4. april 2010

NinaNymannMadsen

Alexis skriver:

Det blev da meget fint!

ja det syntes jeg også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.