Stregen på maven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. april 2010

Dictes mor

Nu er min datter kommet til verden og min krop begynder så småt at vende tilbage til sin oprindelige form, men jeg har stadig den der mørke streg på maven, hvornår forsvandt jeres?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2010

Bare mig..

Jeg har en under navlen, og den har altid været der.. Jeg tror aldrig min under går væk.. men med den over navlen har jeg hørt, at der sagtens kan gå et år eller to før den går væk...

-Dejligt kroppen er ved at vende tilbage..

Jeg glæder mig også til at føde og min mave vender tilbage, forhåbentligt!

Marikka 34+2

Anmeld

3. april 2010

NinaNymannMadsen

min forsvandt helt ca 4-5 måneder efter fødslen.

Anmeld

3. april 2010

Dictes mor

marikka skriver:

Jeg har en under navlen, og den har altid været der.. Jeg tror aldrig min under går væk.. men med den over navlen har jeg hørt, at der sagtens kan gå et år eller to før den går væk...

-Dejligt kroppen er ved at vende tilbage..

Jeg glæder mig også til at føde og min mave vender tilbage, forhåbentligt!

Marikka 34+2

Det kan jeg godt forstå, at du glæder dig til, det er også dejligt at have kroppen tilbage for sig selv Jeg havde glædet mig til at sove på maven, men har for ømme bryster, hi hi

Anmeld

3. april 2010

Bare mig..

Majastina skriver:

Det kan jeg godt forstå, at du glæder dig til, det er også dejligt at have kroppen tilbage for sig selv Jeg havde glædet mig til at sove på maven, men har for ømme bryster, hi hi

Ja, det bliver ikke ved at være sjov og være stor..

Jeg har heldigvis aldrig sovet på maven, men altid ryggen, hvilket jeg stadig kan, eller siden, så det bliver heldigvis ikke et problem for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.