har ondt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. april 2010

Lillefe

Hej med jer! jeg vågnede i nat og havde ondt i højreside sådan en konstant smerte så gik det egentligt væk, og nu her gør det ondt igen helt om i lænden nogen som ved hvad det kan være? det gør bare ondt.. mest hvis jeg bevæger mig mere så gør det ondt... lige nu føltes jeg bare øhm når jeg ligger ned altså

;(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2010

3xM

gætter på ligament smerter ifb livmoderen vokser...

Anmeld

3. april 2010

Lillefe

mariaogmarcus skriver:

gætter på ligament smerter ifb livmoderen vokser...

ok det håber jeg så syntes jeg ikke jeg oplevede med den første nemlig..

Anmeld

3. april 2010

Bare mig..

Sådan havde jeg det også i starten, og tog faktisk til læge med det, men det var de der ligamentssmerter, og jeg skulle bestemt ikke blive bekymret, men tage en panodil hvis det blev for meget, for den kunne godt være med til at tage lidt af det! -Jeg døjede nemlig meget med det i starten, men ikke her til sidst...

Anmeld

3. april 2010

Vial

Jeg har det på nøjagtig samme måde! Er fuldstændig færdig i lysken, lænden og i hele venstre side! Kan ikke tage et skridt i dag uden at det er så smertefuldt.

Det hænger gerne sammen med en en massiv forstoppelse. Er lige begyndt på jern, og overvejer nu alternativet ved jernmangel. Nøj, det er hårdt!

Jeg opsøgte hospitalet sidst jeg oplevede det, og de forklarede mig, at det er ligamentsmerter. Sammeholdt med forstoppelse i tarme, der er ved at flytter sig opad.

Hvis du også har forstoppelse, så kan det forklare den pludselige forværring. Derudover så vokser livmoder og det hiver i sener og muskler. I det hele taget et festfyrværkeri i hele maveregionen.  

Jeg ved ikke med dig, men jeg har også en masse plukveer. Det hænger dog sammen med min forstoppelse. Det sker hver gang.

Karina 18+0

Anmeld

3. april 2010

Lillefe

marikka skriver:

Sådan havde jeg det også i starten, og tog faktisk til læge med det, men det var de der ligamentssmerter, og jeg skulle bestemt ikke blive bekymret, men tage en panodil hvis det blev for meget, for den kunne godt være med til at tage lidt af det! -Jeg døjede nemlig meget med det i starten, men ikke her til sidst...

ok jeg har haft lign førhvor jeg vågnede syntes bare ikke det var så slemt som nu..

Anmeld

3. april 2010

Lillefe

KaMa skriver:

Jeg har det på nøjagtig samme måde! Er fuldstændig færdig i lysken, lænden og i hele venstre side! Kan ikke tage et skridt i dag uden at det er så smertefuldt.

Det hænger gerne sammen med en en massiv forstoppelse. Er lige begyndt på jern, og overvejer nu alternativet ved jernmangel. Nøj, det er hårdt!

Jeg opsøgte hospitalet sidst jeg oplevede det, og de forklarede mig, at det er ligamentsmerter. Sammeholdt med forstoppelse i tarme, der er ved at flytter sig opad.

Hvis du også har forstoppelse, så kan det forklare den pludselige forværring. Derudover så vokser livmoder og det hiver i sener og muskler. I det hele taget et festfyrværkeri i hele maveregionen.  

Jeg ved ikke med dig, men jeg har også en masse plukveer. Det hænger dog sammen med min forstoppelse. Det sker hver gang.

Karina 18+0

er ikke sikker på noget forstoppelse for var da fintmed toilettet i morges.. heldigvis!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.