19 mdr og elsker at lege lille baby i mors arm....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.045 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. april 2010

Mor til Frederic og Freya

.. Jep, Frederic bliver idag 19 mdr.Helt nøjagtigt her kl 12.47...

Så han fik lov at spise morgenmad i nattøj'et, for derefter at komme i balje bad..

Har ikke lige nogle fra da han var i bad, da det er farmands opgave at bade ham. Iført gummistøvler, badeforhæng mm... Så der er sand oversvømmelse derude...

Men I skal da ikke blive snydt for lidt billeder af den grund...

1-2 smiler med sut i mund og på vej hen til mor med sutten.

3. ligger lige og får tøj på, med hans lille mejetærsker i hånden.

4-6. lige kommet op fra bad - skal vise hvor mors mund er - hej far, elsker at ligge og lege baby...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2010

Moar'en

Han ligner en dreng der er fuld af narrestreger . Herhjemme er det også ren oversøvmelse når viktor får bad.

Anmeld

3. april 2010

Diana...

Tillykke med de 19 måneder  Og hvor ser det hyggeligt ud. Lucas er altså os bare en være vand hund så her er der også oversvømmelse over det hele. Men og ligge i arm, det gider han godt nok ikke ØV ØV.

Anmeld

3. april 2010

Moar'en skriver:

Han ligner en dreng der er fuld af narrestreger . Herhjemme er det også ren oversøvmelse når viktor får bad.

Til tider må vi bruge denne    dog med smil på læben...

Til tider er det lige før man kan høre vandet ramme døren, og den er i den anden ende af badeværelset...

Anmeld

3. april 2010

Diana... skriver:

Tillykke med de 19 måneder  Og hvor ser det hyggeligt ud. Lucas er altså os bare en være vand hund så her er der også oversvømmelse over det hele. Men og ligge i arm, det gider han godt nok ikke ØV ØV.

... der er bare noget med det vand, når de først sidder deri... Men farmand er også god til at hjælpe til...

Og tak, han er en være puttegris her. Lige inden han bliver lagt i seng hvisker han gerne; mig baby... Og så må han lige ned at ligge i arm. Nuller mit hår og hviske fniser en masse jeg ikke fatter meget af.. Men hvisker tilbage i hans øre, så fniser han endnu mere og så bliver han puttet...

Anmeld

3. april 2010

Diana...

Frederic's moar skriver:

... der er bare noget med det vand, når de først sidder deri... Men farmand er også god til at hjælpe til...

Og tak, han er en være puttegris her. Lige inden han bliver lagt i seng hvisker han gerne; mig baby... Og så må han lige ned at ligge i arm. Nuller mit hår og hviske fniser en masse jeg ikke fatter meget af.. Men hvisker tilbage i hans øre, så fniser han endnu mere og så bliver han puttet...

Ha ha du har os et stort barn der hjemme kan jeg høre ha ha det har jeg så også ha ha nogen gange kæmper de nærmest om legetøjet tosset mand jeg har mig  

Åhh ej det er altså bare sødt mit hjerte smelter jo helt . Lucas elsker og møsse og kramme alle pigerne i DP og naboens pige osv men han mor og far nej nej ha ha når vi prøver at give ham et kys griner han og trækker hoved væk griner bandit 

Anmeld

3. april 2010

Diana...

Jeg var lige inde og se den sang der er til din søn med billeder  Hvor er det smukt jeg sider seriøst med tåre ned af kinderne. 

Anmeld

4. april 2010

Diana... skriver:

Jeg var lige inde og se den sang der er til din søn med billeder  Hvor er det smukt jeg sider seriøst med tåre ned af kinderne. 

... Det skal du ikke være ked af, min mor gjorde det også... Har også nogle andre i familien der blev rørt af den.

Syntes den blev ret god.

Med hensyn til bad, også bare derfor jeg lukker døren og lader dem hygge... Når de så er færdige, råber frederic; moar... Og så skal han over og ligge i arm, pakket ind i håndklædet.

Frederic vil ikke rigtig kramme og kysse de andre, men de er også en ren drenge bande.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.