hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. april 2010

stenbukken

Hvorfor er det, man ikke må lade en grav.test ligge længere end beskrevet?

Har lige snakket med min svigerinde om det - hendes var negative og hun lod dem så ligge (4 stk.) og efter en halv times tid var de svagt positive.

Og hun er idag ca. 8 uger henne :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2010

trine3112

Følger lige med. Kender desværre ikke svaret. Jeg har stadig min test (er i 19. uge) og den viser stadig to tydelige streger.

/Trine

Anmeld

3. april 2010

Diana...

Jamen det jo nok fordi den kan vise positiv efter den tid der stå på pakken men at det ikke er sikket man er gravid, så det jo bare heldigt at det så passet på din svigerinde. Men tror det er rent sikkerhed de skriver det og forståeligt nok hvis der er en mulighed for den kan komme frem efter de antal min. så ville der jo være flere der ville blive rigtig kede af det.

Anmeld

3. april 2010

oo

fordi stregen kan blive trukket op selvom man ikke er gravid og således give en et falskt positivt svar. da jeg blev gravid i december 2008 tog jeg en negativ test som røg i skraldespanden, og da jeg fiskede den op næste morgen var der en meget meget svag streg. det eneste der er at gøre i den situation er, at fortsætte med at teste de kommende dage og håbe at stregen bliver tydeligere. min streg fortsatte med at være der, men blev ikke meget tydeligere og jeg var da også gravid udenfor livmoderen og dannede meget lidt HCG i forhold til normalt.

men det er altså fordi man kan få et falskt positivt svar

Anmeld

3. april 2010

LotteGabriella

Jeg har prøvet at en test lå for længe og den var svagt positiv, men jeg var IKKE gravid!!! mon ikke at det har noget med at svaret bliver mere usikkert ifht. hvis man overholder tiden?! Jeg aner det ikke

Anmeld

3. april 2010

LotteGabriella

kunne se efter at jeg havde svaret, at der allerede var en klog kvinde i blandt os, som KENDTE svaret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.