Spændinger i underlivet!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.633 visninger
12 svar
1 synes godt om
3. april 2010

Chalala85

Hey piger,

Har lige et spørgsmål til det kloge kvinde råd

Jeg har lige haft ægløsning og det har været som det plejer udover jeg har haft lidt spændninger i underlivet her de sidste 2-3 dage inkl idag

Hvorfor får man det!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2010

oo

jeg kan ikke forklare hvorfor, men jeg får dem også ved ægløsning

Anmeld

3. april 2010

Chalala85

Tjuhl skriver:

jeg kan ikke forklare hvorfor, men jeg får dem også ved ægløsning

Jeg har altid haft sådan en let smerte du ved i æggestokkene, men aldrig det her og ikke lige efter en ægsløsning. Det føles lidt ligesom dagen efter man har lavet en masse træning og man så er øm. Når jeg f.eks hoster spænder det hele vejen ned... underlig krop til tider...

Tror måske det er eftervirkningerne på en ægløsning hehe

Anmeld

3. april 2010

oo

ja det er nok det...det der med at det spænder hele vejen ned når du hoster, det fortsatte laaaaangt ind i min graviditet (eller langt og langt, jeg er jo kun 12 uger ). nu har jeg lært at hoste - og nyse - kun fra brystkassen af istedet for nede fra maven, absolut ikke ligeså tilfredsstillende, men jeg slipper for at hele maven spænder op.

Anmeld

3. april 2010

Chalala85

Tjuhl skriver:

ja det er nok det...det der med at det spænder hele vejen ned når du hoster, det fortsatte laaaaangt ind i min graviditet (eller langt og langt, jeg er jo kun 12 uger ). nu har jeg lært at hoste - og nyse - kun fra brystkassen af istedet for nede fra maven, absolut ikke ligeså tilfredsstillende, men jeg slipper for at hele maven spænder op.

haha hvor smart det er smart man lige kan lave om på kroppens indstillinger når man er gravid, Jeg synes det er fedt du er i 12 uge så er det da snart tid til NF ik?!

Anmeld

3. april 2010

oo

Chalala85 skriver:

haha hvor smart det er smart man lige kan lave om på kroppens indstillinger når man er gravid, Jeg synes det er fedt du er i 12 uge så er det da snart tid til NF ik?!

joooov på onsdag! jeg kan slet ikke tåle at tænke på det, jeg er så nervøs. men det er jeg jo altid inden scanning, jeg får altid overbevist mig selv om, at de har taget fejl og der slet ikke er nogen derinde men nu kommer hele min familie og er her de næste 3 dage, så jeg regner ikke med at få ret meget tid til at spekulere i, og så er det pludselig onsdag

Anmeld

3. april 2010

Chalala85

Tjuhl skriver:

joooov på onsdag! jeg kan slet ikke tåle at tænke på det, jeg er så nervøs. men det er jeg jo altid inden scanning, jeg får altid overbevist mig selv om, at de har taget fejl og der slet ikke er nogen derinde men nu kommer hele min familie og er her de næste 3 dage, så jeg regner ikke med at få ret meget tid til at spekulere i, og så er det pludselig onsdag

Det skal nok gå godt. Men kan godt forstå dine bekymringer.

Tror det er rigtig godt du skal have familieinvadering de næste par dage

Jeg  alt hvad jeg kan og er sikker på det lille spir har den ganske konfortabelt i din smukke mavse.

Anmeld

3. april 2010

oo

Chalala85 skriver:

Det skal nok gå godt. Men kan godt forstå dine bekymringer.

Tror det er rigtig godt du skal have familieinvadering de næste par dage

Jeg  alt hvad jeg kan og er sikker på det lille spir har den ganske konfortabelt i din smukke mavse.

taark

så håber jeg der er nogen kloge hoveder herinde der kan svare på de spændinger der!

Anmeld

3. april 2010

Chalala85

Tjuhl skriver:

taark

så håber jeg der er nogen kloge hoveder herinde der kan svare på de spændinger der!

Så lidt da.

Ja måske og hvis ikke så klare jeg den nok

Anmeld

3. april 2010

Blyb

Chalala85 skriver:

Hey piger,

Har lige et spørgsmål til det kloge kvinde råd

Jeg har lige haft ægløsning og det har været som det plejer udover jeg har haft lidt spændninger i underlivet her de sidste 2-3 dage inkl idag

Hvorfor får man det!?

Hej!

Jeg læser også lige lidt med her.. Har nemlig i denne peroiode efter ÆL også haft en del spændinger ved æggestokke og general underliv.

Håber selvfølgelig på det er fordi der denne gang er gevinst, men tør ikke håbe for meget. Har smug testet før tid og den viser klart negativt men man har vel lov at håbe lidt endnu, hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.