Gider ikke være forelsket.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

678 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. april 2010

Anonym trådstarter

Ja som overskriften lyder, så er jeg sq træt af at jeg har lade mig blive forelsket. Nu ved jeg, hvorfor jeg i laaang tid har holdt mig fra mændene Jeg er jo altså så blevet forelsket, til op over begge øre. Han var super god til at bekræfte mig og skrive søde sms'er og opkald til godnat. Men men men.... denne uge har jeg max fået 2 sms'er fra ham på en dag. Kun telefoneret med ham een gang. Skrev til ham kl 13 ringede kl 16.30 (ingen svar) og atter sms'et kl 20 (ja går sq hen og virker en smule desperat) stadig ingen svar. Vi har planer om at ses i morgen, men nu står jeg her og ved ikke, hvad planen er i morgen. Øv øv øv.... hader at være forelsket, og frygter VIRKELIG at blive droppet ihh altså... Kan han da ikke bare ringe.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

mariamiss6

Åh det kender jeg godt.... men mon ikke i ses imorgen, som aftalt, når nu du ikke har hørt andet?

Anmeld

2. april 2010

qp

Anonym skriver:

Ja som overskriften lyder, så er jeg sq træt af at jeg har lade mig blive forelsket. Nu ved jeg, hvorfor jeg i laaang tid har holdt mig fra mændene Jeg er jo altså så blevet forelsket, til op over begge øre. Han var super god til at bekræfte mig og skrive søde sms'er og opkald til godnat. Men men men.... denne uge har jeg max fået 2 sms'er fra ham på en dag. Kun telefoneret med ham een gang. Skrev til ham kl 13 ringede kl 16.30 (ingen svar) og atter sms'et kl 20 (ja går sq hen og virker en smule desperat) stadig ingen svar. Vi har planer om at ses i morgen, men nu står jeg her og ved ikke, hvad planen er i morgen. Øv øv øv.... hader at være forelsket, og frygter VIRKELIG at blive droppet ihh altså... Kan han da ikke bare ringe.....

Send mig hans nr i privaten, så skal jeg fandme nok ringe ham op og give ham en ordentlig opsang!

Anmeld

4. april 2010

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Åh det kender jeg godt.... men mon ikke i ses imorgen, som aftalt, når nu du ikke har hørt andet?

Vil blot lige fortælle dig, at vi så hinanden i går. Jeg fik nævnt min usikkerhed overfor ham, han trak lidt på smilebåndet og sagde at jeg tænker alt for meget.... At han er super vild med mig...

Anmeld

4. april 2010

Anonym trådstarter

qp skriver:

Send mig hans nr i privaten, så skal jeg fandme nok ringe ham op og give ham en ordentlig opsang!

Hej qp - det skal jeg huske til en anden gang Denne gang, blev det heldigvis ikke nødvendig. Men ark disse mandfolk, ikke til at styre når de ikke tænker som vi kvinder gør

Anmeld

4. april 2010

mariamiss6

Anonym skriver:

Vil blot lige fortælle dig, at vi så hinanden i går. Jeg fik nævnt min usikkerhed overfor ham, han trak lidt på smilebåndet og sagde at jeg tænker alt for meget.... At han er super vild med mig...

Nåååårh.... det var godt så havde i forhåbentlig en hyggelig aften

Anmeld

4. april 2010

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Nåååårh.... det var godt så havde i forhåbentlig en hyggelig aften

Ja det var en super hyggelig aften der hold til kl 3 i nat Meeen det der forelskelse er stadig noget svært noget Bliver skønt når der kommer når sikkerhed i forholdet, men så ender man jo nok med at savne forelskelsen hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.