Så sur!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

740 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. april 2010

Anonym trådstarter

Ja jeg er bare super irriteret og fustreret.. Her kommer det så, har brug for råd omkring hvordan jeg skal tackle denne situation.. 

Min skønne mands forældre ejer en bar/pub hvor det er meget blandet mennesker som kommer.. Både ældre mennesker , unge mennesker om fredagen som skal drikke inden byen og så selvfølgelig de sædvanlige alkoholikere som ikke kan undvære 10 øl om dagen.. Nå men sagen er den at jeg elsker min svigerfamilie helt utroligt meget og de har været så gode til at tage mig ind i familien på alle måder. Denne pub er på mange måder deres levebrød og det er derfor vigtigt at jeg som en del af familien selvfølgelig behandler deres stamgæster og kunder ordenligt . Og det vil jeg bestemt mene at jeg gør, men nogle gange føler jeg bare at jeg finder mig i for meget, og idag til påskefrokost fik jeg nok. En af stamgæsterne skal hele tiden sige grimme ting til mig og det er HVER fucking eneste gang jeg kommer der for at sige hej til familien eller få mig en cola.. Så sent som i dag sagde jeg hej til min mands morfar som sad i baren og så sagde ham den gamle stamgæst "Hvaa får jeg ikke også et hej , din fede unge?!".. HMM. synes i forvejen det er svært at have taget meget på under graviditeten men at skulle hører på at man har en røv som er større end alt andet og at man umuligt kan få så smukke børn som hans datter har er fandme for meget.. Nå men normalt er jeg ikke den som holder mund, men problemet er at denne her mand lægger så mange penge i biksen og at miste ham som kunde vil være et nederlag for svigerfamilien.. Hvad skal jeg dog gøre? .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

Margorie

Ej jeg havde bare bedt ham om at lukke røven?!!! Såden et fuck up skal da bare slet ikke komme her !! Fy føj! Har du sagt til din svigerfamilie han snakker sådan til dig? De kan jo evt bede ham skride hvis ikk han kan snakke pænt..

Anmeld

2. april 2010

Anonym trådstarter

Marge skriver:

Ej jeg havde bare bedt ham om at lukke røven?!!! Såden et fuck up skal da bare slet ikke komme her !! Fy føj! Har du sagt til din svigerfamilie han snakker sådan til dig? De kan jo evt bede ham skride hvis ikk han kan snakke pænt..

Ja det har jeg skam fortalt.. Han taler desværre også sådan til dem.. Han er bare en sur og gammel alkoholiker som har ondt i røven for at sige det mildt.. Problemet er igen at han lægger mange penge i biksen og at andre stamgæster godt kan lide ham. Derfor kan jeg ikke bare svine ham til.. 

Anmeld

2. april 2010

B&J

Anonym skriver:

Ja det har jeg skam fortalt.. Han taler desværre også sådan til dem.. Han er bare en sur og gammel alkoholiker som har ondt i røven for at sige det mildt.. Problemet er igen at han lægger mange penge i biksen og at andre stamgæster godt kan lide ham. Derfor kan jeg ikke bare svine ham til.. 

Glem hvad han siger hans liv er af side og drikke dagen lang mens du er ved af lave din egen dejlige familie... tit er de sure dumme af høre på men bare vær ligeglad han fortjener slet ik du bliver sur det er spild af din gode tid og humør

Anmeld

2. april 2010

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Glem hvad han siger hans liv er af side og drikke dagen lang mens du er ved af lave din egen dejlige familie... tit er de sure dumme af høre på men bare vær ligeglad han fortjener slet ik du bliver sur det er spild af din gode tid og humør

ja jeg ved det godt.. egentlig er det jo skide synd at han ikke har andet at gå op i end at snakke grimt om andre.. Men  pyha hvor har jeg bare lyst til at sige til ham at han skal få sig en anden hobby .. Bliver rent faktisk ked af han kalder mig de her ting , synes det er direkte ondskabsfulde sætninger han kommer med.. Men tak for svar  

Anmeld

2. april 2010

Skouboe

Jeg ville nok svare ham lidt som han lægger op til.. fx "Jo, lige så snart du taler pænt til mig skal jeg nok sige hej"

Eller den lidt mere flabede: "Jeg kommer jo her så meget efterhånden at jeg kommer til at ligne dig mere og mere"

Eller "Vil du tale pænt til mig - jeg er gravid, ikke fed - jeg render jo heller ikke rundt og kalder dig (gammel/fed/noget helt 3. der passer på ham"

Sig det med et smil og et glimt i øjet, og se om ikke det hjælper

Anmeld

2. april 2010

B&J

Jaa sige god ide sig tingene positivit til ham  det er faktisk en ond måde af gøre det på... for ja de er dumme sure og man kan nemt blive ked og sur over dem men desværre er der mange af den slags og de forsvinder aldrig men hatten af for dem der kommer ud af det...

Anmeld

2. april 2010

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

Jeg ville nok svare ham lidt som han lægger op til.. fx "Jo, lige så snart du taler pænt til mig skal jeg nok sige hej"

Eller den lidt mere flabede: "Jeg kommer jo her så meget efterhånden at jeg kommer til at ligne dig mere og mere"

Eller "Vil du tale pænt til mig - jeg er gravid, ikke fed - jeg render jo heller ikke rundt og kalder dig (gammel/fed/noget helt 3. der passer på ham"

Sig det med et smil og et glimt i øjet, og se om ikke det hjælper

Det er nogle gode nogle.. Har sådan set prøvet at give ham lidt igen af samme båd, men med et kærlig smil og glimt i øjet.. Men det hjælper desværre ikke, han bliver bare mere ondskabsfuld og siger ting som er værre, blandt andet den med at jeg aldrig vil få så smukke børn som hans børnebørn osv.. Dialemma !

Anmeld

3. april 2010

Anonym trådstarter

hmm.. ikke flere svar? :/

Anmeld

3. april 2010

Lotus86

Jeg tror bare jeg ville kigge på, smile lidt hånligt, ryste på hovedet, og så gå min vej.. Det er tit den væreste reaktion for sådan nogle mennesker.. Han ved jo godt, at når han snakker sådan, så er der mulighed for at han får noget igen, så det er han sikkert forberedt på, og det er måske ligefrem det han håber på... Så et smil og et ryst på hovedet, mere behøver det ikke at være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.