Hahaha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.477 visninger
24 svar
0 synes godt om
2. april 2010

Risen

Den er altså stjålet fra min-mave.dk men hold op det er god griner  

Man ved, man er i 3. trimester når…  

• Man foretrækker at tage ned og handle i sutsko frem for at skulle binde sine sko
  • En prut er et naturligt følge af at bukke sig ned
  • Man står over for valget mellem at skippe jernpillerne og blive træt og få hovedpine eller tage dem og få hård mave og hæmorider
  • Man vælger at se noget dødsygt i fjernsynet frem for at rejse sig efter fjernbetjeningen
  • Man skal bruge begge hænder for at skubbe sig ud af bilsædet
  • Man bliver forpustet selvom man ligger ned
  • Man ser billeder fra før man blev gravid og pludselig ikke synes man trængte til at tabe et par kilo
  • Man kun har 3 sæt tøj at vælge imellem
  • Man finder sig selv i køkkenet midt om natten i færd med at smøre en syltetøjsmad
  • Man stønner højlydt når man vender sig i sengen
  • Din partner ser tilbage på dine tidligere præmenstruelle humørsvingninger som hyggelige
  • Du tuder over fjernsynsreklamerne
  • Du inden du tager hjemmefra planlægger hvornår du kan komme på toilettet igen
  • Du altid har tabletter mod halsbrand inden for rækkevidde
  • Du har glemt hvad farve din kønsbehåring er

• Du følger med i rulleteksterne for at se om der dukker et navn op du kan lide
  • Dine T-shirts sidder som sports-Bh’er
  • Du automatisk er holdt op med at vende siden til når du skal igennem en smal passage
  • Du konstant er våd eller beskidt på maven
  • Der pludselig er flere der har rørt din mave inden for et par måneder end i hele dit liv
  • Man fortrækker at sove et kvarter mere om morgnen frem for at tage make-up på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

Mor til Frederic og Freya

Hold op den er genial...

Anmeld

2. april 2010

Liljesilas

Haha den var bare god Kan både grine og genkende flere af dem... Har lige så lige idag kigget alle mine facebook billeder igennem, fordi jeg savnede min gamle krop, og tænkte med det samme - hold da op, jeg var sgu da skide tynd den gang (selv om jeg absolut ville tabe mig et par kg. da jeg ikke var gravid)

Anmeld

2. april 2010

Findusinde

Hehe, jeg kan stortset nikke genkendende til det hele....

Anmeld

2. april 2010

Bare mig..

Ja, ved du hvad, de passer jo faktisk stortset alle sammen... Måske var der 3-4 stk jeg ikke kunne kende, men hahahaha, den var god..

Marikka 34+1

Anmeld

2. april 2010

Findusinde

Hov forresten! EN kender jeg ikke noget til.. Det er det med syltetøj om natten... Her var det nutella på rugbrød,.. Dog altid efterfulgt af 2 mavesyre piller.. FOr det gav mig SÅ meget opstød... Men ned skulle det..

Anmeld

2. april 2010

Koen.

det må klart være dagens grin og her passer de jo næsten allesammen

Anmeld

2. april 2010

Low

Haha den er fed

Anmeld

2. april 2010

lululupo

Ups ups det er vist mig det der..... hi hi hi hi

Anmeld

2. april 2010

MyBaby

Den er altså bare vildt god! Jeg kunne virkelig genkende næsten dem alle - det er dog utroligt, at der faktisk kan sættes sådan nogle fællespunkter!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.