Maveskind..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

682 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. april 2010

MetteMTH

Kan ens maveskind godt stramme? eller er det bare plukveer?

Mvh. Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

Risen

Mette88 skriver:

Kan ens maveskind godt stramme? eller er det bare plukveer?

Mvh. Mette

hvordan stramme tænker du? .. Altså tror alt er normalt når man er gravid.. Men har kun mærket at maveskinnet strammer når der kommer plukkeveer.

Anmeld

2. april 2010

MetteMTH

Risen skriver:

hvordan stramme tænker du? .. Altså tror alt er normalt når man er gravid.. Men har kun mærket at maveskinnet strammer når der kommer plukkeveer.

altså ligesom om at man ikke rigtig kan rette sig op, Kan også være jeg bare er utrolig oppustet. Er ikke så langt henne kun 18+2

Anmeld

2. april 2010

Risen

Mette88 skriver:

altså ligesom om at man ikke rigtig kan rette sig op, Kan også være jeg bare er utrolig oppustet. Er ikke så langt henne kun 18+2

okay.. det skal jeg ikke gøre mig for klog på, men tror det er en blanding af din graviditet og så luft i mavsen..  

Anmeld

2. april 2010

AWO

Ork ja!! Jeg sidder lige nu med en mave, der føles, som om den snart sprækker indefra, fordi det indeni fylder alt, alt for meget..

Det er dog først noget, jeg har oplevet fra 27./ 28. uge, hvor maven rigtig er blevet stor.

Tidligere havde jeg kun ligamentsmerter omkring lysken, og så spændinger ved plukveer.

Men hvis det er maven, der spænder, har jeg fundet ud af, at det kun hjælper med masser af fugtighedscreme og blid massage.

Heldigvis kommer følelsen kun i perioder, hvor maven vokser ekstra meget!

KH Anke, 31+5

Anmeld

2. april 2010

MetteMTH

Risen skriver:

okay.. det skal jeg ikke gøre mig for klog på, men tror det er en blanding af din graviditet og så luft i mavsen..  

hehe.. Ja det kan være Syntes bare jeg har haft det hele dagen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.