Vigtigt. vedr. aa-mødet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

331 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. april 2010

Klumpe-dumpe

Hej piger,

Ehm, jeg er altså gået hen og blevet totalt snot-kranie.  -Jeg kæmper en brav kamp med, the, varmt mælk og honning, samt norsk bryst-dråber.

-Og Malucca hoster og snotter også, men det er AB og så mistænker jeg hun har allergi.

Hvis jeg LOVER ikke og mysse alle de dejlige unger, (alt for meget) må vi så gerne komme alligevel??

(ALtså hvis ikke det udarter sig, til noget mere "slemt" med Lutten)

Det er HELT FAIR, hvis der er nogen der siger nej pga. smitte risikoen.

Knus Frk. snot-øre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

MORJESPERSEN

Det er i orden med os, pigerne har lige været forkølet så de er hærded Og god bedring håber i er mere friske til søndag..

Anmeld

2. april 2010

Sabina & Simone

Det er også iorden med os... Vi slås også med snot og Simone har mellem 38,5 og 40 i feber lige pt, så vi er også lidt på standby, ang søndag... Håber virkelig at hun er frisk inden...

Har en mistanke om at det er tænder, for hun er rød i rumpen og savler som sindssyg... Synes det er underligt, for det eneste hun har gjort med de første 12 tænder er at savle... Ingen rød rumpe og ingen feber... Så er lidt i tvivl alligevel... Hun græder også når hun hoster, så kan i hvert fald konstatere at hun har ondt i halsen...

Men vi satser på at hun er ovenpå til søndag. Ellers skriver jeg lige en sms til Julie, så hun ikke behøver dække op til os...

Knus Sabina

Anmeld

2. april 2010

Jules

Viktor og mig er også blevet slemt ramt af forkølelse... Men Viktor lader det ikke gå sig på... Det er kun mig der piver... meeeen jeg plejer at være frisk efter en dag eller 2!

Anmeld

2. april 2010

anna-jonas

Jeg insisterer...... ..........i skal komme . Hvis vi skulle mødes uden snot o.a.. ..........så ville det vist have lange udsigter, tror du ikke???

Anmeld

2. april 2010

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Jeg insisterer...... ..........i skal komme . Hvis vi skulle mødes uden snot o.a.. ..........så ville det vist have lange udsigter, tror du ikke???

Jo du har sikker ret.

-Men det er bare mig der er rimelig hys, med sygdom og Malucca. Tror det er en neonatal-skade

-Og så er jeg af den mening, at man skal melde det ud til folk, så de ved det. -Og selv kan tage stilling.

-Men hvis alle mener mit snot er velkommen, så kommer vi da.

Malucca er sikkert også frisk igen til søndag, det plejer hun i hvert fald af være efter en dag eller to væk fra mormor og morfar. (Derfor mistanken om allergi)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.