Hvor blev Malou Wilma N..... dog af ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

490 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. april 2010

blomst84

Hej alle sammen.

Kan godt være det er mig som sover i timen. men jeg fulgte meget med i Malou Wilma og et efternavn med N, liv og beretninger om den lille pige med hjertefejl og at hun var blevet gravid med tvillinger. Men nu kan jeg ikke finde hende?? Er sådan set bare nysgerrig efter hvordan det går med hende   

God påske alle sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

dorthemus

blomst84 skriver:

Hej alle sammen.

Kan godt være det er mig som sover i timen. men jeg fulgte meget med i Malou Wilma og et efternavn med N, liv og beretninger om den lille pige med hjertefejl og at hun var blevet gravid med tvillinger. Men nu kan jeg ikke finde hende?? Er sådan set bare nysgerrig efter hvordan det går med hende  

God påske alle sammen

Det var vist nok en fake profil

Anmeld

2. april 2010

Ni-ko-li-ne

blomst84 skriver:

Hej alle sammen.

God påske alle sammen

jeg er utroligt ked af at måtte fortælle dig dette...

man fandt ud af at hun var fake, det var vidst nok en pige på 16 år der udgav sig for at være denne Malou...

hun brugte billeder fra en amerikansk hjemmeside, hvilket en anden bruger opdagede

Anmeld

2. april 2010

NoName

blomst84 skriver:

Hej alle sammen.

God påske alle sammen

Hun har slettet sin profil...

hun var desværre endnu en fake-profil...

NoName 23+2

Anmeld

2. april 2010

Sara.

blomst84 skriver:

Hej alle sammen.

God påske alle sammen

Hun er her ikke mere

Det var en fake profil.... Mener Henrik skrev det var en ung pige... men hun har fået en skideballe af hendes mor så håber hun ved det var forkert... mon ikke hun synes det var sån en dejlig side og gerne ville ha et fællesskab herinde

Anmeld

2. april 2010

blomst84

1000 tak for svar  Jo det er sikkert en stakkels pige som savner lidt opmærksomhed. Men os frygteligt at hun kan finde på det og samtidigt "stjæle" billeder fra andre Det virkede os ret vildt med de tvillinger efter så kort tid

Godt de fake-profiler bliver opdaget-god påske

Anmeld

2. april 2010

Bare mig..

WHAAAAAT? Det har jeg overhovedet ikke opdaget.. Jeg har virkelig tænkt meget på hende, men jeg har som TS heller ikke kunne finde hende, og tænkte, at jeg huskede forkert angående hendes navn...

Ej hvor mærkeligt, for hold da op hun var meget på, og jeg havde faktisk læst en hel del af hendes tråde med "hendes datter" der var blevet syg, og nu kommende tvillinger..

Jeg er i chok.. ! Simelthen...

Anmeld

2. april 2010

blomst84

marikka skriver:

WHAAAAAT? Det har jeg overhovedet ikke opdaget.. Jeg har virkelig tænkt meget på hende, men jeg har som TS heller ikke kunne finde hende, og tænkte, at jeg huskede forkert angående hendes navn...

Ej hvor mærkeligt, for hold da op hun var meget på, og jeg havde faktisk læst en hel del af hendes tråde med "hendes datter" der var blevet syg, og nu kommende tvillinger..

Jeg er i chok.. ! Simelthen...

Ja ligesom dig fulgte jeg også med i den lille piges sygdom og at hun var blevet gravid med tvillinger... men ja tænkte os meget på hende

Anmeld

2. april 2010

Cstinne

HVADDDD......  Kunne ikke lige sidde og forestille mig nogen der kunne finde på dette... Det er simpelthen sørgeligt... Bliver faktis lidt gal indvendig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.