wuhuuuuu fra Falster...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

267 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. april 2010

Ni-ko-li-ne

lige et lille PIP fra os... her i den (næsten) sydligste del af DK

Vi ankom i søndags, allerede om aftenen begyndte lille Nikoline at hoste mandag var det værre, natten til tirsdag blev det værre (læs: ingen søvn), onsdag stadig værre og hun fik så lidt panodil. Derefter gik det fremad, indtil igår hvor jeg så tror lille putten har snot på øreflippen, nej nej! det er tyk ulækker betændelse der vælter ud af hendes højre øre afsted til lægevagten... Og nu får hun penicillin... Hun hoster stadig en del, men det er løst kan jeg høre... vi har dog Salbuvent på stand by, just in case...

og hold op hvor hun ellers snakker for tiden, hun kan næsten tlkke til tre nu!!!! vi siger jo een to tre, til mange ting.... lige oludselig går hun selv og siger det... nårh.... så smelter mor....

så det går godt, bortset fra, at jeg måske nok ender med at få PIP af at være op at mine forældre i 14 dage 24-7!!!

knus og god påske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

Dictes mor

Åh lille Nikoline dog. Det lyder slemt, stakkels lille pige med sådan en slem betændelse i øret. Åh hvor jeg gruer for når Dicte en gang bliver syg, uh, det må være forfærdeligt. Har hun det bedre? Er det mellemørebetændelse?

Hun er ellers godt nok dygtig, er det ikke meget tidligt, at kunne tælle! Hun er meget fremmelig, jeg kan godt forstå, at du er stolt, det er godt nok også flot. Dygtig pige!

14 dage, uh, det var også lang tid, jeg håber at Nikoline får det bedre, så I kan nyde opholdet lidt mere, og mon ikke I kan komme lidt ud for jer selv.

Stort knus fra Camilla

Anmeld

2. april 2010

Barbamama

Åh nej dog!!!!! God bedring med hende. Det lyder da bare rigtig træls!!!

Anmeld

2. april 2010

Bondepigen

Øv hvor er det synd for smukke Nikoline!!!!

Men hvor er hun dygtig til at tælle! Håber snart hun er helt frisk med de ører der!!!!

Anmeld

2. april 2010

anna-jonas

Karina...............du må være min nye heltinde. 14 dage hos dine forældre, må da kunne kaste en medalje af sig.............eller hva'???

Rigtig god ferie...........eller hva' vi nu skal kalde det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.