Hvor er Mor.sander??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

952 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. april 2010

Anonym trådstarter

Her sidder man og vil sende hende en hilsen og så er hun væk? Nogen der ved hvad der er sket??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

Diana...

Hmm synes da jeg har set hende idag eller det måske helt forkert.

Anmeld

2. april 2010

otlitrom

Anonym skriver:

Her sidder man og vil sende hende en hilsen og så er hun væk? Nogen der ved hvad der er sket??

Navnet er gråt i debatterne, så tror hun har slettet sig.. Men er ikke sikker. Man kan jo åbne sin profil igen

Anmeld

2. april 2010

Stumpen

Jeg så i en tråd at hun mere eller mindre hængte en ud og at Henrik gav til genmæle (eller hvad det nu hedder), så måske har det fået hende til at forlade siden..

og inden I beder om link osv, så husker jeg ikke i hvilken tråd det var..

Anja..

Anmeld

2. april 2010

Honningblomst

Hun findes vidst ikke mere herinde.

Anmeld

2. april 2010

qp

Kære Anonym....

Jeg tror godt du er klar over hvad der er sket i forhold til Mor Sander siden du vælger, at være anonym

Anmeld

2. april 2010

Honningblomst

qp skriver:

Kære Anonym....

Jeg tror godt du er klar over hvad der er sket i forhold til Mor Sander siden du vælger, at være anonym

Lige præcis...det er dog rigtig rart når mennesker godt ved at de kvajer sig og tager konsekvensen ved at slette sig....

Anmeld

2. april 2010

qp

Eva skriver:

Lige præcis...det er dog rigtig rart når mennesker godt ved at de kvajer sig og tager konsekvensen ved at slette sig....

Anmeld

2. april 2010

Anonym trådstarter

Nej det ved jeg faktisk ikke. Det er derfor jeg spørger. Jeg kan se der har været en debat med noget med nogle navne, er det grunden?? At man ikke må sige nogens navn eller?

Jeg behøver heller ikke være anonym, ved bare ikke hvordan jeg slår det fra.

Anmeld

2. april 2010

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Nej det ved jeg faktisk ikke. Det er derfor jeg spørger. Jeg kan se der har været en debat med noget med nogle navne, er det grunden?? At man ikke må sige nogens navn eller?

Jeg behøver heller ikke være anonym, ved bare ikke hvordan jeg slår det fra.

Du skal ikke slå det fra men til såå     Men nej , her hænger man ikke folk ud ved navn .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.