Kage i ovnen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

822 visninger
13 svar
0 synes godt om
2. april 2010

MORJESPERSEN

Så er kage lige kommet i ovnen.... Jeg har tænkt mig at lave enten jordbærd eller himbærd fyld, er der nogen der ikke kan lide det???

Glæder mig til at pynte den i morgen

Men alermest til søndag hvor vi skal mødes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

Klumpe-dumpe

MORJESPERSEN skriver:

Så er kage lige kommet i ovnen.... Jeg har tænkt mig at lave enten jordbærd eller himbærd fyld, er der nogen der ikke kan lide det???

Glæder mig til at pynte den i morgen

Men alermest til søndag hvor vi skal mødes

mums Fie begge dele lyder RIGTIG lækkert!!!

Jeg er ligeglad hvad det er, bare det er kage  -og INGEN nødder.

Vi glæder os også til at se jer.

Kram til hele familien.

Ps. skal jeg ikke tage den jakke med?

Anmeld

2. april 2010

MORJESPERSEN

malucca09 skriver:

mums Fie begge dele lyder RIGTIG lækkert!!!

Jeg er ligeglad hvad det er, bare det er kage  -og INGEN nødder.

Vi glæder os også til at se jer.

Kram til hele familien.

Ps. skal jeg ikke tage den jakke med?

Jeg skal nok lade vær med at komme nødder i

Jo du må gerne tage jakken men hvis i ikke bruger den mere, for jeg har en venninde der lige har fået en pige, så kan hun jo låne den...

Ved jeg også skal hilse fra SO´en han går her og slikker sig om munden, han håber vist på et lille stykke kage... men det får han ikke det er jo til jer piger

Anmeld

2. april 2010

Dictes mor

Nå sådan en kage, ja ja måske er det fordi jeg er nybagt mor, men jeg troede lige, at der var tale om en helt anden slags kage i ovnen, hvis du kan følge mig He he... Men det lyder ellers ret lækkert

Anmeld

2. april 2010

MORJESPERSEN

Majastina skriver:

Nå sådan en kage, ja ja måske er det fordi jeg er nybagt mor, men jeg troede lige, at der var tale om en helt anden slags kage i ovnen, hvis du kan følge mig He he... Men det lyder ellers ret lækkert

Det kunne da også være hyggeligt med den slags kage du snakker om men vi venter lige til pigerne er omkring 2år før vi kaster os ud i en ny kage, man ved jo aldrig om vi laver en dobbel portion igen

Anmeld

2. april 2010

Dictes mor

MORJESPERSEN skriver:

Det kunne da også være hyggeligt med den slags kage du snakker om men vi venter lige til pigerne er omkring 2år før vi kaster os ud i en ny kage, man ved jo aldrig om vi laver en dobbel portion igen

Forståeligt nok Der er jo nok at se til med pigerne som det er nu

Anmeld

2. april 2010

Barbamama

Ej Fie!!!! Jeg blev sgu lige sådan helt: SÅ var det sgu rigtigt det hun havde skrevet på facebook!!!!! Man må ikke snyde med sådan noget!!Skam dig!!!

Anmeld

2. april 2010

MORJESPERSEN

michella80 skriver:

Ej Fie!!!! Jeg blev sgu lige sådan helt: SÅ var det sgu rigtigt det hun havde skrevet på facebook!!!!! Man må ikke snyde med sådan noget!!Skam dig!!!

HHIHIHIHI... Det var faktis først da Majastina skrev også kunne have  en anden betyning at jeg kom til at tænke over det, troede bare man skrev "med boller i ovnen"..

Men nu er jeg jo ved at lave en kage til søndag.. en skam i bor så langt væk...

Anmeld

2. april 2010

Barbamama

MORJESPERSEN skriver:

HHIHIHIHI... Det var faktis først da Majastina skrev også kunne have  en anden betyning at jeg kom til at tænke over det, troede bare man skrev "med boller i ovnen"..

Men nu er jeg jo ved at lave en kage til søndag.. en skam i bor så langt væk...

Ha ha ha ha Hold kæft hvor er du sød Fie: Boller i ovnen!

Du er tilgivet!

Anmeld

2. april 2010

MORJESPERSEN

michella80 skriver:

Ha ha ha ha Hold kæft hvor er du sød Fie: Boller i ovnen!

Du er tilgivet!

Jamen hedder det ikke det?

OG Tak for tilgivelsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.