Hilfe !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. april 2010

NoName

Hej piger...

Øhh... Har haft kæresen og lillebror omme og handle ind til aftensmad...

De kommer stolte hjem og fortæller at de har handlet så vi kan få flødekartofler og noget oksekød til... Jeg er jo nysgerrig af natur og går i køleskabet for at se hvad det er for noget kød de har købt...

der står gammeldags oksesteg på det kød de har købt... Hmm udfordring... Jeg har ingen stegegryde eller de grøntsager der skal bruges til... og er bestemt ikke sikker på at flødekartofler passer til gl. oksesteg...

Hmm Piger, hvad kan man ellers gøre med sådan en kal af en steg???

NoName - 23+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

Jordbærpigen

Man kan sagtens lave den i ovnen. Søg på nettet efter fremgangsmåden

Anmeld

2. april 2010

NoName

Jeg er altid gået udenom sådan en steg, da jeg ikke har en stege gryde...

Anmeld

2. april 2010

BK

noname skriver:

Hej piger...

Øhh... Har haft kæresen og lillebror omme og handle ind til aftensmad...

De kommer stolte hjem og fortæller at de har handlet så vi kan få flødekartofler og noget oksekød til... Jeg er jo nysgerrig af natur og går i køleskabet for at se hvad det er for noget kød de har købt...

der står gammeldags oksesteg på det kød de har købt... Hmm udfordring... Jeg har ingen stegegryde eller de grøntsager der skal bruges til... og er bestemt ikke sikker på at flødekartofler passer til gl. oksesteg...

Hmm Piger, hvad kan man ellers gøre med sådan en kal af en steg???

NoName - 23+2

Jo du kan godt lave den i ovnen... brun den godt og grundig på en alm. pande, og så i et ovnfast fad med den sammen med en skvat vand lidt smør og et løg eller 2... vil tro den skal have en times tid til halvanden alt efter størrelsen ved 200 grader...

Anmeld

2. april 2010

NoName

Klock skriver:

Jo du kan godt lave den i ovnen... brun den godt og grundig på en alm. pande, og så i et ovnfast fad med den sammen med en skvat vand lidt smør og et løg eller 2... vil tro den skal have en times tid til halvanden alt efter størrelsen ved 200 grader...

Tak for svar, jeg prøver at lave den i ovnen...

for et godt resultat...

Anmeld

2. april 2010

Miamaja

noname skriver:

Tak for svar, jeg prøver at lave den i ovnen...

for et godt resultat...

ja, i ovnen med den! Og synes nu flodekartofler til lyder smask dejligt og det paa trods af at jeg lige er staaet op her til morges og jeg ikke er gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.