Hvornår "popper" navlen ud??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2010

Bayze

Eva skriver:

Hihi...jeg kunne da bare stå på hovedet så dækkede alt det nedenfrakommende mit ansigt...sådan lidt bassethund agtig..

Neeej, nu stopper du - jeg ørler af grin - jeg har bare det ene forfærdelige billede i hovedet efter det andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

Honningblomst

tinpou skriver:

Neeej, nu stopper du - jeg ørler af grin - jeg har bare det ene forfærdelige billede i hovedet efter det andet

hihihi....undskyld... sidder også her helt alene i min stue og gnækker...lidt nemmere nu hvor jeg ikke har hud til to Eva'er at grine af det...men man kan vel egentlig aldrig få for meget af det gode eller..

Anmeld

2. april 2010

Bayze

Eva skriver:

hihihi....undskyld... sidder også her helt alene i min stue og gnækker...lidt nemmere nu hvor jeg ikke har hud til to Eva'er at grine af det...men man kan vel egentlig aldrig få for meget af det gode eller..

Nej jeg ville altså virkelig heller ikke more mig så meget på din bekostning hvis ikke det var fordi jeg vidste hvor du er i dag

Anmeld

2. april 2010

Low

Jeg er igang med uge 30 og min navle er kun halvt ude hehe.. men det er sikkert ikke alles navle som popper ud

Anmeld

2. april 2010

Honningblomst

tinpou skriver:

Nej jeg ville altså virkelig heller ikke more mig så meget på din bekostning hvis ikke det var fordi jeg vidste hvor du er i dag

Kunne du nu godt...selvironi er en god ting og det gør altså deyt hele lidt længere...dengang mine bryster kunne rulles op, der mente jeg da selv det var smart at jeg kunne amme børnene sovende, imens de lå i tremmesengen og jeg i dobbeltsengen..

Anmeld

3. april 2010

Min er også poppet ud.. Det er 3-4 uger siden den gjorde det.. Atlså, i uge 32-33 ca... Jeg synes faktisk heller ik det er særligt pænt.. Man kan se den igennem tøjet, hvis jeg har en tynd trøje på!!griner..

Men det føles vildt sjovt at mærke  på den.. Navlen er dælme blød!!

Jeg har iøvrigt fået at vide at man ik skal rende og pille sig i navlen,  for så kan ma n  risikerer at binde knuden op, og så falder røven af!!

Stine  35+3

Anmeld

3. april 2010

lululupo

hmmm min er normal om morgenen, men en halv time efter jeg har rejst mig fra sengen popper den ud, sådan har det været siden uge 18 tror jeg.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.