tegn på tigerspring..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.631 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. april 2010

MaleneG

Hejsa ladies Håber i alle nyder jeres påskeferie.

Nårh men nu til sagen.

Jeg har på intet tidspunkt bemærket at Melissa har haft et såkaldt tigerspring, og har derfor ikke rigtig tænkt over det, men indenfor de sidste 2 døgn, er hun blevet pylrede, sover langt dårligere, og bliver enormt hurtig overstimuleret, på trods af at hendes underholdning er det samme som hidtil.

Er det et tegn på tigerspring, eller blot en radikal ændring af hendes rytme? og vil hendes rytme falde tilbage på det som det var førhen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

Sisley

Øhh hvad er tigerspring?

Anmeld

2. april 2010

MaleneG

Sisley skriver:

Øhh hvad er tigerspring?

Det er en tilstand de kommer i, når der sker store ændringer i deres mentalitet, og fysik.

Det viser sig ofte ved øget appetit, pyller, og dårlig søvn.

Anmeld

2. april 2010

Becks

2. april 2010

Sisley

Aha så blev jeg klogere i dag også - det udtryk har jeg aldrig hørt før.

Anmeld

25. juli 2010

melek2303

Det samme her.. Min datter er 4 mdr, og er total pyldret og bliver også hurtigt overstimuleret... Hun gider så bare heller ikke tage flasken, og heller ikke rigtig så meget grød, selvom det gik rigtig godt de første dage....

Anmeld

25. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

det kunne sagtens lyde som om hun tager sig et spring, søde! Der er jo nogle "faste" tidspunkter de tager springene og umiddelbart vil jeg faktisk mene Melissa ligger midt imellem 2 Men derfor kan hun sagtens være i gang med enten det ene eller det andet! Laura tager dem jo tidligere end der står i bøgerne, så det er, ligesom alt andet, meget individuelt!

Der er et ved 26 uger og et ved 37 uger... prøv at google og se om ikke du synes der er et udviklingsspring der passer! Der står også gode råd til hvordan du kan "hjælpe hende over"

møs

Anmeld

25. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

okay, det er bare virkelig længe siden du oprettede den tråd! Sorry, hon'

Anmeld

25. juli 2010

SarahAa

Caroline86 skriver:

okay, det er bare virkelig længe siden du oprettede den tråd! Sorry, hon'

Hihi, jeg var også ved at svare indtil jeg så datoen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.