Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Soap skriver: At gøre en hund doven fordi man ikke gider at lufte den er da bestemt heller ikke det samme som en potens forlænger Det er bar en idiot som ikke burde ha´hund Og skulder klap herfra for at afvise dem
At gøre en hund doven fordi man ikke gider at lufte den er da bestemt heller ikke det samme som en potens forlænger
Det er bar en idiot som ikke burde ha´hund
Og skulder klap herfra for at afvise dem
Nu var det ikke DET eneste der skete!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kan kun kommentere på det du skriver jo
Nåå hvor er de søde og kære
Zette skriver: Der har været 3 unge fyre som bare skulle bruge en lejlighedshund og det skulle være den flotteste. De ville hver især kasterere hunden og gøre den doven, så de var fri for at lufte den... det bliver jeg meget ked af at høre... så vil jeg hellere beholde dem en måned ekstra og sende dem til rigtige familier der gider gå med dem.
Der har været 3 unge fyre som bare skulle bruge en lejlighedshund og det skulle være den flotteste. De ville hver især kasterere hunden og gøre den doven, så de var fri for at lufte den... det bliver jeg meget ked af at høre... så vil jeg hellere beholde dem en måned ekstra og sende dem til rigtige familier der gider gå med dem.
Uff nej ,, Sådan nogle ville jeg heller ikke sælge til.
NOJ, for hulen da, de er smukke og nuttede. saadan nogle skonne tykke smaa bamser i fantastiske farver. dem kan der da kun blive rift om fra hvaelpekobere, saa I maa hellere vaere lidt strikse med hvem der kan faa lov at faa en
Zette skriver: Så er hvalpene allerede blevet en måned. H V O R B L I VE R T I DE N D O G A F ? De er blevet så legesyge nu og kommer på græs (som dog stadig er lidt usikker land for dem) i ny og næ. Desværre for os er der rigtig mange der henvender sig af de forkerte årsager til at få hund, så der er kun solgt to hvalpe indtil videre - men jeg nægter altså at sælge dem til potensforlængere eller folk der bor i lejlighed med en hund i forvejen!!! Nyd billederne!
Så er hvalpene allerede blevet en måned.
H V O R B L I VE R T I DE N D O G A F ?
De er blevet så legesyge nu og kommer på græs (som dog stadig er lidt usikker land for dem) i ny og næ.
Desværre for os er der rigtig mange der henvender sig af de forkerte årsager til at få hund, så der er kun solgt to hvalpe indtil videre - men jeg nægter altså at sælge dem til potensforlængere eller folk der bor i lejlighed med en hund i forvejen!!!
Nyd billederne!
arh!!! men dog!!!
jeg har sgu lyst at købe alle de søde uldtotter!! hvor er de bare LÆKRE!!
For dælen da hvor er de søde de skulle aldrig blive større
neeeeej hvor man smelter fuldstændig.. sådan en hund har jeg altid ønsket mig.. men tror ikke jeg kan opfylde dens krav.
er ellers helt vild med dem.. og dem jeg har mødt har bare været de kærligste kræ..
savner at have hund..
dorthemus skriver: For dælen da hvor er de søde de skulle aldrig blive større
haha enig - de må nu godt blive lidt større en uge eller to mere. Men så skulle de have en pille så de stoppede med at vokse. De er så skønne nu. Snørebånd og bare tæer er et mega hit.
og bolde - især dem man kan stå ovenpå.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128