Så er tiden.... Påske...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. april 2010

Mira0911

Til Påskefrokoster begyndt....

Ja vi skal til den første i eftermiddag... Og den sidste på Søndag....

Uh glæder mig helt til at det gode mad kommer på bordet... Det er så hyggeligt... Bare samværet med familie og venner...

Andre her på Baby.dk som skal til nogen påskefrokoster?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

otlitrom

Næh.. Jeg tror aldrig jeg har været til påskefrokost... Det bruger vi ikke i min familie. Jeg har fødselsdag søndag, så jeg skal holde middag for 2 vennepar i morgen, så det gælder måske lidt.. For mig er påske = lagkage.. Men det kan man jo også spise til frokost

Gode frokoster til jer alle!! (kan man overhovedet sige det? )

Anmeld

2. april 2010

Mira0911

kitty skriver:

Næh.. Jeg tror aldrig jeg har været til påskefrokost... Det bruger vi ikke i min familie. Jeg har fødselsdag søndag, så jeg skal holde middag for 2 vennepar i morgen, så det gælder måske lidt.. For mig er påske = lagkage.. Men det kan man jo også spise til frokost

Gode frokoster til jer alle!! (kan man overhovedet sige det? )

Ja det kan man sagtens sige...

Lagkage kan man altid klemme ned...

Anmeld

2. april 2010

Lady Marion <3

Znuzke og jeg skal på den kinesiske i aften ??

Påskefrokost   Nææ ikke rigtigt vel ...   Men hyggeligt

Anmeld

2. april 2010

Honningblomst

Vi bruger ikke det med påskefrokost...men jeg skal til stor fest i morgen og det glæder jeg mig til...

Knus og god frokost..

Anmeld

2. april 2010

Diana...

Nope ikke i år desværre. Lucas har skoldkopper og jeg er bare syg  Så vi holder vores egen lille påskefrokost her hjemme hi hi 

Anmeld

2. april 2010

Halbschön

MoarJ skriver:

Uh glæder mig helt til at det gode mad kommer på bordet... Det er så hyggeligt... Bare samværet med familie og venner...

Yep, det var jeg igår... Og det var min første rigtige debut med alkohol efter fødslen..... Puhhh... Jeg har tømmermænd idag.. Og fik ikke engang ret meget at drikke...

Anmeld

2. april 2010

Mira0911

Diana... skriver:

Nope ikke i år desværre. Lucas har skoldkopper og jeg er bare syg  Så vi holder vores egen lille påskefrokost her hjemme hi hi 

Øv da... Sikke noget med alt det sygdom... Jeg fik lige en gang rigtig lækker forkølelse og allergi oveni...

God bedring Jer...

Anmeld

2. april 2010

Mira0911

Renée88 skriver:

Yep, det var jeg igår... Og det var min første rigtige debut med alkohol efter fødslen..... Puhhh... Jeg har tømmermænd idag.. Og fik ikke engang ret meget at drikke...

Hehe...

Kender det godt.. Skal heller ikke have særligt meget før jeg sejler en smule rundt...

Anmeld

2. april 2010

TbCp

MoarJ skriver:

Vi er to vennepar der skal holde påskefrokost idag ellers skal vi ikke til nogen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.