Har været på vægten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

285 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. april 2010

Dictes mor

Jeg har lige været på vægten, og tænk sig, jeg har allerede tabt over ti kg, og eftersom jeg tog 12 på i graviditeten mangler jeg kun to før jeg er nede på min gamle vægt. Men jeg kan nu mærke, at maveskindet lige skal trænes en del inden det bliver helt som i gamle dage igen, men mon ikke det kommer. Jeg har meldt mig til efterfødselsgymnastik og bodytoning hold fra midten af april, så det skulle jo gerne lige hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

oo

wow! hvor vildt det er gået så stærkt - men også dejligt 

Anmeld

2. april 2010

TbCp

Aj hvor godt ... er det ikke fedt at se på vægten når du stort set "er i mål"?

Jeg har stadig 5 kg siddende som ikke er røget af igen...

Anmeld

2. april 2010

Bayze

Majastina skriver:

Jeg har lige været på vægten, og tænk sig, jeg har allerede tabt over ti kg, og eftersom jeg tog 12 på i graviditeten mangler jeg kun to før jeg er nede på min gamle vægt. Men jeg kan nu mærke, at maveskindet lige skal trænes en del inden det bliver helt som i gamle dage igen, men mon ikke det kommer. Jeg har meldt mig til efterfødselsgymnastik og bodytoning hold fra midten af april, så det skulle jo gerne lige hjælpe

Nej, hvor fedt er det!! Helt ærligt, det er sgu da skønt! Jeg tror da det ender med at du er en af dem der taber sig til en vægt under den du lå på før graviditeten så, for kroppen er jo slet ikke færdig med at finde sig selv igen så kort tid efte fødslen. Ihh hvor må det være dejligt. Mht maveskindet så skader det selvfølgelig ikke at træne men først og fremmest skal du jo også bare give det lidt tid. Det er jo huden der selv skal trække sig sammen igen, og det er nok det der tager længst tid, og det kan du ikke rigtig træne dig til. Men du kan godt genoptræne dine mavemuskler inden under og det er ingen skade til. Ej hvor er du heldig - er SÅ misundelig:-)

Anmeld

2. april 2010

JustAnotherName

10 dage efter jeg havde født Celina, vejede jeg det samme, som da jeg blev gravid med hende.

Men ØV, siden da har jeg taget lidt på igen
Og jeg havde i forvejen 5-10 kilo for meget efter graviditeten med Bianca, som jeg ikke havde fået tabt, inden jeg blev gravid igen (Bianca var jo kun 11 mdr, da jeg blev gravid igen).

Så nu har jeg omtrent 15 kilo for meget. Det skal der gøres noget ved!
Men huh det er træls, og svært at hamle op med...
Jeg skal liiige finde gejsten til at gøre noget 100% seriøst ved det.

De første kiloer efter fødslen rasler bare let af én, nærmest helt af sig selv.
Det er først derefter, at man selv må stramme op, og sørge for at der ikke sætter sig mere igen ....hvilket jeg desværre ikke har formået.

Men FLOT at du allerede næsten er tilbage i din gamle figur igen.
Du var jo også et dejligt lille nips fra start af 

Anmeld

2. april 2010

Ni-ko-li-ne

Majastina skriver:

flot flot:0) jamen meget af det er også væske jo søde Camilla:0) og det med maveskindet, det skal du nok komme efter:0)

Anmeld

2. april 2010

Karo

Majastina skriver:

Hold da op hvor er det flot Camilla

Jeg tog 16 kg på så her er lidt mere der skal smides, og jeg manglede stadig 4 kg fra min vægt før jeg fik Marcus, så her kommer der til at skulle kæmpes noget for at komme af med de ekstra kilo.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.