Shoppe lystne Kom hid, kom hid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. april 2010

Miamaja

Uha, er de andre der bare er shoppe lystne ligesom mig og hvis I er, hvad har I, i grunden shoppet efter?

Jeg maa lige dele med jer hvad jeg har shoppet efter idag (og hvor er det  befriende dejligt at bruge en fandens masse penge uden at have daarlig samvittighed (da jeg som barn voksede op med 'at spinke og spare...)'.

jeg fik kobt denne fandens dyre hundeseng men helt aerlig er den ikke fed...

og 2 boger og en hunde show snor og et abonnement paa et hunde blad og en masse andet, som jeg slet slet ikke behover men som udelukkende er sjovt at have. Dejligt at kobe for sjov!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

Diana...

Jp den er mega fed. 

Ja det må været rart at kunne købe hvad man har lyst til. 

Anmeld

2. april 2010

Soap

Jo den er rigtig fed, den skulle så ha haft sig en anden farve for at falde helt i min smag men det er småtings afdelingen 

Tillykke med dit nye køb, må jeg spørge hvor du har købt den henne af ? 

Anmeld

2. april 2010

Miamaja

Soap skriver:

Jo den er rigtig fed, den skulle så ha haft sig en anden farve for at falde helt i min smag men det er småtings afdelingen 

Tillykke med dit nye køb, må jeg spørge hvor du har købt den henne af ? 

jeg fandt den hos www.fosterandsmith.com men den kan ogsaa faas i beige og bourgogne mener de saelger til europa ogsaa.

jeg er vild med gron, saa kan ikke 'faa det gront nok hjemme hos mig'..

Anmeld

2. april 2010

Miamaja

Diana... skriver:

Jp den er mega fed. 

Ja det må været rart at kunne købe hvad man har lyst til. 

helt sikkert for det er jeg ikke vokset op med. det har taget mig lang tid, at vaende mig til at det faktisk er helt ok, fordi i lang tid havde jeg enormt daarlig samvittighed over hvis jeg brugte en del penge paa noget som ikke var vigtigt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.