Dagens kram - I en babysags god tjeneste.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

284 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg må indrømme at jeg hverken føler mig udenfor, ramt eller det der ligner herinde på sitet. Men jeg kan fornemme, at mange kommer og går herinde fordi de føler sig udenfor. Synes det er ærgeligt, og er vil det da gerne til bunds - eller bare ændre det lidt, da det også er hårdt for stemningen med de mange indlæg om, hvor dårligt det står til herinde...

Så jeg tænkte i det én nævnte dagnes kram i et indlæg - netop om det med stemningen herinde og lysten til at være her, samt at føle sig udenfor, om vi ikke hver især skulle sende et kram til en vi ikke kender? Altså finde en bruger - evt. en ny at kaste en kæmpe krammer over.

Man kunne jo skrive i folks gæstebog-  Du er blevet ramt af dagen kram. Mvh...

Er det helt fjollet?

Synes bare det kunne være en god og lidt sjov måde at samle folk lidt mere på. Ikke fordi vi alle skal være bedste venner, eller stå hinanden nær, men måske kan man så skabe en bedre stemning og fællesskabsfølelse, og hvem ved, måske man alligevel kunne blive beriget med flere nye bekendtskaber?

Jeg ligger gerne ud!

Knus til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

Man kan jo evt. skrive herinde, hvem man krammer

Anmeld

2. april 2010

Diana...

Sød ide men så sider jeg og kikker på alle indlæggene og det er jo de samme der skriver så er det ikke bedre at lave en tråd "hvem er du" agtig noget hvor alle kan skrive og fortælle lidt om dem selv så vi kan se hvem der er her og lære hinanden bedre at kende?

Måske? 

Knus til alle fra mig af os. 

Anmeld

2. april 2010

Diana... skriver:

Sød ide men så sider jeg og kikker på alle indlæggene og det er jo de samme der skriver så er det ikke bedre at lave en tråd "hvem er du" agtig noget hvor alle kan skrive og fortælle lidt om dem selv så vi kan se hvem der er her og lære hinanden bedre at kende?

Måske? 

Knus til alle fra mig af os. 

Jo det kunne man godt, men det er ikke så længe siden, at det har været gjort. Men derfor kan vi selvf. godt gentage det.

Ved bare ikke hvor effektivt det er, men det er selvf. også op til folk selv, at holde den i live.

Anmeld

2. april 2010

Diana...

Alexis skriver:

Jo det kunne man godt, men det er ikke så længe siden, at det har været gjort. Men derfor kan vi selvf. godt gentage det.

Ved bare ikke hvor effektivt det er, men det er selvf. også op til folk selv, at holde den i live.

Nåå jeg vidste ikke der allerede var lavet sådan en tråd. Nå nu har jeg lavet en så håber jeg den ville blive brugt. 

Men tror bare det med at kramme de mindre synlige vil fungere mindre det kræver jo folk går ind og søger på dem og det tror jeg ikke at der mange der gider. 

Anmeld

2. april 2010

Diana... skriver:

Nåå jeg vidste ikke der allerede var lavet sådan en tråd. Nå nu har jeg lavet en så håber jeg den ville blive brugt. 

Men tror bare det med at kramme de mindre synlige vil fungere mindre det kræver jo folk går ind og søger på dem og det tror jeg ikke at der mange der gider. 

Måske har du ret, det var også bare en tanke der slog mig igår. At man måske skulle prøve noget nyt, men jeg havde da godt overvejet, at det måske var for besværligt. Men vurderede, at jeg gerne selv gjorde det. Men pyt, så må vi se om folk vil bruge den anden...

Anmeld

2. april 2010

Diana...

Alexis skriver:

Måske har du ret, det var også bare en tanke der slog mig igår. At man måske skulle prøve noget nyt, men jeg havde da godt overvejet, at det måske var for besværligt. Men vurderede, at jeg gerne selv gjorde det. Men pyt, så må vi se om folk vil bruge den anden...

Jeg synes helt sikkert os det er en god ide. men så kikket jeg lige de 5 forsider igennem og det er jo de samme der skriver og laver indlæg så der jo ikke noget at sige til man ikke ser dem hvis du forstå hvad jeg mener :)

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.