Overraskelses barbiekage...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.193 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. april 2010

quity

Så blev jeg færdig med en overraskelses barbie kage til en 1 års fødselsdag jeg skal til i morgen.

Den blev dog ik som jeg havde forestillet mig, men pyt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

Susan1978

Jeg sys da bestemt den er flot! Hvad havde du forestillet dig da? Skulle selve kagen ha ageret kjole som de andre vi har set? For så skulle det jo ha været en dukke uden ben. Jeg er ret sikker på den vækker stor begejstring også følger det jo faktisk en fin dukke med til lillepigen :)

Anmeld

1. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Naiii.. en helt ny variation. Fantastisk

Anmeld

2. april 2010

quity

Ja jeg havde tænkt at kagen skulle ha været kjole, men dukken var for høj. Havde set et sted på nettet hvor man pakkede dukken ind i film, skar hul i kagen og satte dukken ned i kagen. Derefter kunne man beklæde den så hullet ikke var at se.

Da jeg ikke har så mange fancy redskaber at gøre godt med endnu, så er den da blevet fin nok

Anmeld

2. april 2010

propogberta

Hvor er den bare sød! Jeg elsker når folk laver deres egen og lidt anderledes versioner af kager så det ikke altid bliver det samme

Anmeld

2. april 2010

Malthesmoar

quity skriver:

Så blev jeg færdig med en overraskelses barbie kage til en 1 års fødselsdag jeg skal til i morgen.

Den blev dog ik som jeg havde forestillet mig, men pyt.

Målløs..SUPER flot

Anmeld

2. april 2010

Susan1978

quity skriver:

Ja jeg havde tænkt at kagen skulle ha været kjole, men dukken var for høj. Havde set et sted på nettet hvor man pakkede dukken ind i film, skar hul i kagen og satte dukken ned i kagen. Derefter kunne man beklæde den så hullet ikke var at se.

Da jeg ikke har så mange fancy redskaber at gøre godt med endnu, så er den da blevet fin nok

tror du så ikke at kagen skulle ha været højere, sådan at dukken faktisk stod op..  dvs du faktisk bare satte dukken ned i kagen.. de barbiekager jeg lavede var faktisk mega høje.. men jeg havde også formen til det. så + fyld blev de ret høje og den ene kunne der sagtens ha stået en rigtig dukke i, men jeg havde købt dem der er lavet specielt til formålet, uden underkrop men med sådan en syl ting.

Anmeld

2. april 2010

Anasmor

Pil benene af næste gang ... det gør jeg hvis kagen ikke er høj nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.