Skal vi aldrig mødes på Fyn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.131 visninger
27 svar
0 synes godt om
1. april 2010

TbCp

Nu blev det ikke rigtig til noget sidst, tror mange havde problemer med at komme ud til Michella...

Men hvad nu hvis jeg holder det? Jeg bor i Odense C.... det tager vel 15-20 min. at gå fra stationen, men ellers kører der en bybus som holder meget tæt på hvor jeg bor...

Har det nogen interesse???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

TbCp

Nu blev det ikke rigtig til noget sidst, tror mange havde problemer med at komme ud til Michella...

Men hvad nu hvis jeg holder det? Jeg bor i Odense C.... det tager vel 15-20 min. at gå fra stationen, men ellers kører der en bybus som holder meget tæt på hvor jeg bor...

Et foreslag til en dato kunne være 30. april eller 1.-2. maj.

Ja der er lidt tid, men så er der forhåbentligt flere der kan, og så kunne det jo være lidt fedt hvis vejret var til at vi kunne sidde i haven

Anmeld

2. april 2010

grinbidderen

TbCp skriver:

jaa hvie det bliver holdt hjemme ved dig så er vi friske på at komme fra korsør til odense det er ikke noget problem og datoerne du nævner der er vi friske.... håber det bliver til noget..

knus gitte og valdemar

Anmeld

2. april 2010

TbCp

grinbidderen skriver:

jaa hvie det bliver holdt hjemme ved dig så er vi friske på at komme fra korsør til odense det er ikke noget problem og datoerne du nævner der er vi friske.... håber det bliver til noget..

knus gitte og valdemar

Det lyder skisme godt

Anmeld

2. april 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

altså jeg skal gøre hvad jeg kan, vil gerne med!!!

Anmeld

2. april 2010

TbCp

hvordan passer datoerne dig?

Anmeld

2. april 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

hvordan passer datoerne dig?

jeg ved det først når jeg kommer hjem:0) (Nikoline og jeg er jo på Falster)

Anmeld

2. april 2010

Karo

Jeg ville meget gerne komme, men jeg kan desværer ikke den weekend da min kusine skal giftes d. 1 Maj.

Anmeld

2. april 2010

TbCp

ka-ri-na skriver:

nårhhh ja det er da rigtigt Håber i kan en af dagene

Anmeld

2. april 2010

TbCp

Karo skriver:

Jeg ville meget gerne komme, men jeg kan desværer ikke den weekend da min kusine skal giftes d. 1 Maj.

Øv hvor ærgeligt.

Jeg tør ikke rigtig lægge træffet i maj, da vi har rigtig mange fødselsdage i den måned...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.