I´m back

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

620 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. april 2010

Dansker i England

Hej alle gæve gutter og gutinder.

Så er jeg tilbage efter en fantastisk ferie (og en uge hjemme uden computer), og jeg kan nu fortælle at min skilsmisse ikke bliver til noget - manden og jeg har tilbragt tre uger med at tale forhold, fremtid osv, og vi har fundet ud af, at vi elsker hinanden og ikke kan leve uden hinanden 

Er der sket noget spændende herinde, mens jeg har været væk?

Min lille pige er blevet så stor i mellemtiden - hun er begyndt at kravle .

Ville bare lige dele det med jer.

Hav en god aften.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

mariamiss6

Dansker i England skriver:

Hej alle gæve gutter og gutinder.

Så er jeg tilbage efter en fantastisk ferie (og en uge hjemme uden computer), og jeg kan nu fortælle at min skilsmisse ikke bliver til noget - manden og jeg har tilbragt tre uger med at tale forhold, fremtid osv, og vi har fundet ud af, at vi elsker hinanden og ikke kan leve uden hinanden 

Er der sket noget spændende herinde, mens jeg har været væk?

Min lille pige er blevet så stor i mellemtiden - hun er begyndt at kravle .

Ville bare lige dele det med jer.

Hav en god aften.

Knus

Ååååh hvor fantastisk dejilgt for jer....

Var det dig der overvejede at flytte tilbage til DK selvom manden ikke ville, og selv om du ikke havde lyst til at forlade ham?

Det er dejligt når de små bliver selvtransportable, men så får man til gengæld travlt ad helvedes til

Tjaaaah her er sket masser, men jeg vil nøjes med at bruge pladsen til at fortælle lidt om hvad der er sket for mig personligt, mens du har været på love-trip....

JEG har fået mig en fantastisk kæreste... og lige nu sidder han simpelthen her ved siden af og spiller guitar og synger, på 2. time. Og jeg har bare fundet knappen til min aller dybeste stille ro i sjælen. Det er såmænd intet mindre end den skønneste Emil

Anmeld

1. april 2010

Dansker i England

mariamiss6 skriver:

Ååååh hvor fantastisk dejilgt for jer....

Var det dig der overvejede at flytte tilbage til DK selvom manden ikke ville, og selv om du ikke havde lyst til at forlade ham?

Det er dejligt når de små bliver selvtransportable, men så får man til gengæld travlt ad helvedes til

Tjaaaah her er sket masser, men jeg vil nøjes med at bruge pladsen til at fortælle lidt om hvad der er sket for mig personligt, mens du har været på love-trip....

JEG har fået mig en fantastisk kæreste... og lige nu sidder han simpelthen her ved siden af og spiller guitar og synger, på 2. time. Og jeg har bare fundet knappen til min aller dybeste stille ro i sjælen. Det er såmænd intet mindre end den skønneste Emil

Det lyder godt med en god kæreste - tillykke med det. Er glad på dine vegne.

Jeg har aldrig villet flytte tilbage til DK - har ikke boet der i mange år og kommer heller ikke til det igen, men manden og jeg havde mange og andre problemer, som vi nu har fået løst

Hav en god aften med kæresten - nyd det

Anmeld

1. april 2010

mariamiss6

Det lyder godt med en god kæreste - tillykke med det. Er glad på dine vegne.

Jeg har aldrig villet flytte tilbage til DK - har ikke boet der i mange år og kommer heller ikke til det igen, men manden og jeg havde mange og andre problemer, som vi nu har fået løst

Hav en god aften med kæresten - nyd det

Jaaaah du kan tro jeg også nyder det

Nåh men selvom jeg husker forkert, så er det da bare super dejligt, at i har fået ryddet lidt op i det hele. Du lyder som om du er næsten lige så lykkelig som mig

Velkommen tilbage til det glade liv, skulle vi to ikke tage og bar virkelig nyde dét

Anmeld

1. april 2010

Dansker i England

mariamiss6 skriver:

Jaaaah du kan tro jeg også nyder det

Nåh men selvom jeg husker forkert, så er det da bare super dejligt, at i har fået ryddet lidt op i det hele. Du lyder som om du er næsten lige så lykkelig som mig

Velkommen tilbage til det glade liv, skulle vi to ikke tage og bar virkelig nyde dét

Min plan er i hvert fald at nyde endelig at være lykkelig i mit forhold igen - og jeg synes, der lyder som om, du også nyder det. Godt for os, at vi har nogle gode mænd

Anmeld

1. april 2010

mariamiss6

Min plan er i hvert fald at nyde endelig at være lykkelig i mit forhold igen - og jeg synes, der lyder som om, du også nyder det. Godt for os, at vi har nogle gode mænd

Jaaaah vi er sgu heldige

Anmeld

2. april 2010

lululupo

Ihhhhh hvor dejligt, kærlighed kan ingen leve uden!!!!

Og den lille kravler, orv en fantastisk påske du har dig!!!

Anmeld

2. april 2010

Diana...

Ej hvor dejligt at høre  Hvor er det godt at i fandt ud af det. 

Og ikke hvor er hun dygtig det er så stort når de begynder at kravle 

Velkommen tilbage  

Rigtig god påske. 

Anmeld

2. april 2010

Mira0911

Rigtig stort når de begynder at kravle... Og dejligt I fandt ud af det...

Anmeld

2. april 2010

MyBaby

Sikken en dejlig tråd - hvor er jeg glad på jeres vegne! Jeg håber, I vil få det hele til at fungere!

Nina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.