Hader når folk mener de ved bedre end en selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. april 2010

Vingummien

Emil sov jo ude i nat og havde aftalt med min brors kone at de afleverede ham efter hans middags lur, så han ikke vil blive forvirret og træls over at han kom hjem og så bare kom i seng.

Min bror skriver så ved 11 tiden at de kommer kl 12 da han skal have hans kones hjælp på hans arbejde. Og vi diskutere frem og tilbage og han mener han er så klog og det kan de god tog bla bla bla.

De kommer så kl lidt i 1 med Emil (emil plejer at sove lur kl 11) og han er så træt at han ikke kan gå lige hva sker der for det, er de dumme eller hvad

Han kommer ind og sover og som jeg forudsagde, Emil sover ikke så meget og er stadig død træt da han vågner og pylre over det mindste indtil han kommer i seng kl 18, jeps kl 18 for så kunne han ikke mere, og det kommer så til at gå udover imorgen også, for så vil han jo vågne tidligt.

Går længe før han får lov at sove der igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

JustAnotherName

Ihh ØV altså.

De skal skismer da også respektere den måde, som DU vil have det, da det er dit barn, og dig der kender ham bedst og ved hvad der fungere bedst for ham og for jer. Dårlig stil ikke at være lydhør overfor dig, som jo er hans mor.

Anmeld

2. april 2010

anna-jonas

Træls................hva' med at tage en snak med din brors kone.................og fortælle hende, at Emil's dag var ødelagt p.g.a deres handling.

Hvad med søndag........................skal han ikke sove der?? Har nok kun plads til Ida's barnevogn i bilen.

Måske Julie har en ekstra?? Ellers kan jeg tage vores paraplymodel med, og en voksipose, han kan sove i??

Knus Mette

Anmeld

2. april 2010

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Træls................hva' med at tage en snak med din brors kone.................og fortælle hende, at Emil's dag var ødelagt p.g.a deres handling.

Hvad med søndag........................skal han ikke sove der?? Har nok kun plads til Ida's barnevogn i bilen.

Måske Julie har en ekstra?? Ellers kan jeg tage vores paraplymodel med, og en voksipose, han kan sove i??

Knus Mette

Skrev det til hende og hun svarede bare oki. Vi kan ikke så godt snakke sammen da vi ikke er så vilde med hinanden. Emil får kun lov at komme derud fordi han er helt vild med hende, og skla jo ikke gå udover ham at mig og hende ikke kan så godt sammen.

Håber lidt han tager en skraber på vej derop hehe Men hvis du har plads må du da rigtig gerne tage det med. For er nok ikke plads til vores klapvogn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.