Milka skriver:
er bare i et nederen humør for tiden 
hvad er jeg for en mærkelig rekluseagtig type? hvad bruger jeg mine lange stille aftener på? andet end at tulle rundt i hjemmet og lave gamle sikringsskabe om til blomstervaser (som jeg lige har gjort).
jeg bilder mig selv ind at jeg nyder min ensomhed men i virkeligheden er jeg lidt ... hmm ... ensom.
problemet er at jeg synes at mænd er nogen mærkelige nogle og jeg kan i al ærlighed ikke se hvad jeg skal bruge en til. jeg har hele tre venner lige nu med hidsige kæresteproblemer som ringer og skriver hele tiden med alle deres komplicerede følelser. og jeg tænker bare: godt det ikke er mig.
i eftermiddags fik jeg så uventet besøg af min kusine og hendes kæreste. de skal giftes i maj. et rigtig, rigtig sødt par, tydeligvis meget harmoniske. de var så søde med pigerne og tumlede og fjollede og legede med dem og jeg kunne kun, med stik i hjertet, sidde og se på den lille far-mor-børn-familie som jeg ikke har.
suk 
Hvad betyder det ord "rekluse" ??
(Når jeg googler det kommer der kun noget med bil frem)
-Men ellers så vil jeg bare lige sige, du er ikke alene om at ha´det sådan, det er også sådan jeg har det.
Anmeld