mærkelig type (mig)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2010

Milka

Tjuhl skriver:

jaaaa! det er en kæmpe milepæl  nu skal man bare igennem NF, som jeg naturligvis er dødstresset over. men hvis der er en baby og den er levende og har det godt på onsdag, så vil jeg forsøge at glæde mig lidt over hele situationen. Jeg har været så fuldkommen overbevist om, at det her projekt nok skulle gå galt...

og lige netop derfor er i dag en vigtig dag!!

du skal ikke bekymre dig så meget om nf, just relax, lady

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

oo

Milka skriver:

og lige netop derfor er i dag en vigtig dag!!

du skal ikke bekymre dig så meget om nf, just relax, lady

ay ay captain!

Anmeld

2. april 2010

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

er bare i et nederen humør for tiden

hvad er jeg for en mærkelig rekluseagtig type? hvad bruger jeg mine lange stille aftener på? andet end at tulle rundt i hjemmet og lave gamle sikringsskabe om til blomstervaser (som jeg lige har gjort).

jeg bilder mig selv ind at jeg nyder min ensomhed men i virkeligheden er jeg lidt ... hmm ... ensom.

problemet er at jeg synes at mænd er nogen mærkelige nogle og jeg kan i al ærlighed ikke se hvad jeg skal bruge en til. jeg har hele tre venner lige nu med hidsige kæresteproblemer som ringer og skriver hele tiden med alle deres komplicerede følelser. og jeg tænker bare: godt det ikke er mig.

i eftermiddags fik jeg så uventet besøg af min kusine og hendes kæreste. de skal giftes i maj. et rigtig, rigtig sødt par, tydeligvis meget harmoniske. de var så søde med pigerne og tumlede og fjollede og legede med dem og jeg kunne kun, med stik i hjertet, sidde og se på den lille far-mor-børn-familie som jeg ikke har.

suk

Hvad betyder det ord "rekluse" ??   (Når jeg googler det kommer der kun noget med bil frem)

-Men ellers så vil jeg bare lige sige, du er ikke alene om at ha´det sådan, det er også sådan jeg har det.

Anmeld

2. april 2010

Milka

malucca09 skriver:

Hvad betyder det ord "rekluse" ??   (Når jeg googler det kommer der kun noget med bil frem)

-Men ellers så vil jeg bare lige sige, du er ikke alene om at ha´det sådan, det er også sådan jeg har det.

en rekluse er en der skyr mennesker, isolerer sig, lever alene ... skal ikke nødvendigvis opfattes negativt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.