mærke liv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.006 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. april 2010

MetteMTH

Jeg har mærket liv 2 gange. første gang 17+2 anden gang 17+4. Jeg er 18+1 nu og har ikke mærket mere til den lille. Skal jeg være bekymret? det jeg har mærket har været nogle små spjæt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

LinLin

Jeg er også begyndt at mærke nogle små spjæt (17+0 i dag) Men er ret sikker på det ikke er endnu man skal mærke liv hver dag

Anmeld

1. april 2010

MetteMTH

Mor til David skriver:

Jeg er også begyndt at mærke nogle små spjæt (17+0 i dag) Men er ret sikker på det ikke er endnu man skal mærke liv hver dag

Okay, bliver bare lidt bekymret alligevel..

Anmeld

1. april 2010

LinLin

Mette88 skriver:

Okay, bliver bare lidt bekymret alligevel..

Hvis man er bekymret er det jo altid tilladt at ringe til fødegang/vagtlæge!

Anmeld

1. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Mette88 skriver:

Jeg har mærket liv 2 gange. første gang 17+2 anden gang 17+4. Jeg er 18+1 nu og har ikke mærket mere til den lille. Skal jeg være bekymret? det jeg har mærket har været nogle små spjæt

Er sikker på du ikke har grund til bekymring

Man skal først mærke liv hver dag omkring uge 26, men er du usikker, så ring da til lægen, og du kan få hjertelyden at høre.

Anmeld

1. april 2010

znabelane

Mener heller ikke at du har grund til bekymring men da en sådan følelse jo kan være en reel bekymring så er det godt at at få bekræftet der IKKE er grund til at frygte noget, så spørg din jordemoder.

Er selv lige gået ind i 24. uge med barn nr. 2 og lillemanden sparker hver dag, han er vist en rigtig lille bølle. Og kunne endda mærke ham helt fra uge 15, ret crazy faktisk.

Anmeld

1. april 2010

lululupo

Man skal først mærke liv hver dag fra uge 27 ifølge min jm.... Måske det lille pus bare vender den anden vej!!!

Anmeld

2. april 2010

Bayze

Læste lige i dag at de fleste mærker liv omrking uge 20-21 men det er først henne omring uge 27 man skal mærke liv hver dag. Men for sådan nogen som mig, hvor moderkagen ligger foran og fungerer som en slags stødpude, mærker man det endnu senere. Tror først jeg mærkede noget første gang henne omkring uge 24-25 stykker. Så det er aaaalt for tidligt at begynde at bekymre sig, spar du blot på dem:-)

Anmeld

2. april 2010

Liljesilas

Tror ikke du har grund til bekymring. Men du ved bedst selv hvordan din baby er, og hvis du er nervøs, ville jeg ringe til min jordmoder og få lov at hører hjertelyd. Jeg mærkede selv liv fra uge 16, så kan godt passe man mærker babyen meget tidliger. Men sparkene er jo ikke ret hårde i forhold til sener i graviditetetn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.