Øv... hader helligdage!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

601 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. april 2010

Anonym trådstarter

Puh hvor er det hårdt at være alene i højtiderne, når man ved at alle andre sidder og hygger sig med deres familie

Har ikke kontakt med nogen fra min familie. Mine børn er hos deres far i påsken. Min tidligere svigerfamilie har helt droppet kontakten til mig. Og de få venner og veninder jeg har hygger med deres egen familie i de her dage.

Synes det er så hårdt at komme igennem højtiderne.

HUSK at værdsætte jeres dejlige familier

God påske...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

oo

øv, det lyder ensomt især uden ungerne.

jeg håber alligevel du får en god påske, og har snoldet påskeguf i massevis (alt var jo sat ned til en flad 5'er i Netto igår ), og så kommer der jo massere af film - og så er der naturligvis alle os tøser herinde, som du kan bruge din tid med, selvom det er virtuelt

Anmeld

1. april 2010

MyBaby

Hvor er det trist for dig - kan virkelig godt forstå, at helligdagene kan være svære! Sender dig en stor og et ønske om en god påske trods alt!

Anmeld

1. april 2010

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

øv, det lyder ensomt især uden ungerne.

jeg håber alligevel du får en god påske, og har snoldet påskeguf i massevis (alt var jo sat ned til en flad 5'er i Netto igår ), og så kommer der jo massere af film - og så er der naturligvis alle os tøser herinde, som du kan bruge din tid med, selvom det er virtuelt

Uh, tror hellere jeg må i netto på lørdag så

Tak for din hilsen...

Anmeld

1. april 2010

Anonym trådstarter

MyBaby skriver:

Hvor er det trist for dig - kan virkelig godt forstå, at helligdagene kan være svære! Sender dig en stor og et ønske om en god påske trods alt!

Mange tak for krammeren.

God påske til dig også.

Anmeld

1. april 2010

wamse

Årh kan godt forstå det er svært at komme igennem

Hvad med nogle fede tøsefilm, eller de sender jo mænd der hader kvinder i aften, det er en god film at fordybe sig med. Du får en kæmpe krammer af mig.

Anmeld

1. april 2010

Diana...

Ej øv søde dig det kan jeg godt forstå det må være hård.

Jeg sender dig lige en masse kram og tanker til dig. 

Anmeld

1. april 2010

Lone Jakobsen

åh hvor jeg føler med dig.... har selv været alene og hadede bare påsken. så mange dage hvor alle hyggede og ensomheden gnavede.  ville næsten tilbyde at hente dig, så du ku sidde og smovse sammen med os.

nynne 4 er genial underholdning sammen med nedsat snolder den kan købes i kvickly til 129

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.