Jeg ved ikke hvad vi skal gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. april 2010

Lullaby

med Yazmin når vi er ude at køre. Hun er virkelig en rigtig bisse og det er især slemt når Bella er tvunget til at sidde ved siden af hende. Hun river i håret, river, bider og slår. Og jeg ved ikke hvad vi skal gøre i de situationer. Herhjemme får hun time-outs og de hjælper men i bilen er hun ligeglad.. jeg gruer for hver gang vi skal ud at køre nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

Mor til Frederic og Freya

MorpåSjælland skriver:

med Yazmin når vi er ude at køre. Hun er virkelig en rigtig bisse og det er især slemt når Bella er tvunget til at sidde ved siden af hende. Hun river i håret, river, bider og slår. Og jeg ved ikke hvad vi skal gøre i de situationer. Herhjemme får hun time-outs og de hjælper men i bilen er hun ligeglad.. jeg gruer for hver gang vi skal ud at køre nu

hm..

Skære en plade til evt pleksiglas og sætte i mellem dem... Bagsædet er som regl delt og deri kunne man sætte pladen...

Anmeld

1. april 2010

Lullaby

hm..

Skære en plade til evt pleksiglas og sætte i mellem dem... Bagsædet er som regl delt og deri kunne man sætte pladen...¨

Seriøst?

Anmeld

1. april 2010

TbCp

MorpåSjælland skriver:

Sidder de i autostole ved siden af hinanden? Kan det ikke lade sig gøre at sætte den ene på passagersædet og den anden på bagsædet?

Anmeld

1. april 2010

Lullaby

Sidder de i autostole ved siden af hinanden? Kan det ikke lade sig gøre at sætte den ene på passagersædet og den anden på bagsædet?

Ja måske var det løsningen.. hm.. manden bliver ikke tilfreds med den løsning. Så Yazmin sidder på bagsædet sammen med mig og Bella på forsædet..

Anmeld

1. april 2010

Mor til Frederic og Freya

MorpåSjælland skriver:

Seriøst?

jep...

Ikke om jeg gad finde mig i den evige krig hvis det var mig...

Anmeld

1. april 2010

TbCp

MorpåSjælland skriver:

Ja måske var det løsningen.. hm.. manden bliver ikke tilfreds med den løsning. Så Yazmin sidder på bagsædet sammen med mig og Bella på forsædet..

Næææ men hvis det er løsningen lige pt. så må det da være til at overkomme
Mon ikke det inden længe kan lade sig gøre at sætte dem ved siden af hinanden igen.

Ellers må du binde deres arme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.