Nogen der har erfaring med apotekets graviditetstest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.660 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. april 2010

tine1985

Hej 

Jeg har lige taget en af apotekets egne graviditetstest. Den blev efter få minutter ultra svagt positiv, og har ikke ændret sig siden.

Men synes det er så lidt at jeg slet ikke tør stole på den. Nogen der har prøvet det samme? 

Knus Tine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

B&J

desværre nej men nettos virker

Anmeld

1. april 2010

Sofiedk

Jeg tror bestemt godt du kan stole på den, jeg har altid kun fået super negative og der har aldrig været noget

Anmeld

1. april 2010

Ansemusen

Du kan sagtens stole på alle graviditetstests som man kan få idag. Og et positivt svar er et positivt svar  Tillykke, du er gravid!!!

Anmeld

1. april 2010

Diana...

Du kan sagtens stole på den. Stort tillykke med graviditeten.

Anmeld

1. april 2010

tine1985

Tusind tak for jeres dejlige opmundrende svar. Har lige været nede og købe 2 nye tests, som jeg tar i morgen har desværre taget for mange negative test, til at jeg tør sætte hele min lid, til en næsten usynlig streg 

Men i har da givet mig en god portion håb!! så tak for det!!

Anmeld

1. april 2010

Tina2

tine1985 skriver:

Tusind tak for jeres dejlige opmundrende svar. Har lige været nede og købe 2 nye tests, som jeg tar i morgen har desværre taget for mange negative test, til at jeg tør sætte hele min lid, til en næsten usynlig streg 

Men i har da givet mig en god portion håb!! så tak for det!!

Stort tillykke, du er gravid :-) Det stof i din urin der giver den positive streg kommer kun hvis du er gravid:-) Så den viser ikke falsk positiv :-)

Har selv brugt apotekets og de virker ligeså fint som alle andre :-)

Anmeld

1. april 2010

tine1985

Er i vlrkelig så sikre?  det er jo bare sådan en svag skyggestreg. jeg kan ikke en gang ta et billede af den! 

Har simpelthen så svært ved at ta den for gode vare, efter 9 dages konstant negative tests.

Men for s...., hvor jeg dog håber i har ret!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.